Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #1 Skrevet 1. februar 2011 Kom hjem fra sykehuset i ettermiddag med ei nydelig datter <3 på 3160 gram og med "langt" lyst hår! Fødselen var min første og gikk veldig greit! Den var unnagjort på 4 timer og føltes egentlig som en hard bæsj! Skjønner ikke helt hva folk klager på når de har født?
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #2 Skrevet 1. februar 2011 Gratulerer med datteren din! Men den siste komentaren kunne du spart deg for...alle fødsler er ikke som din vet du! Dra huet ut av ræva ;-) Fortsatt tillykke!
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #3 Skrevet 1. februar 2011 Gratulerer! Men litt dårlig gjennomtenkt den siste kommentaren din. Skal ikke skryte på meg å vite hvor hard en fødsel er, da jeg har tatt ks, men tror neppe 20+ timer er noe du hadde tatt lett på. Så folk er forskjellige, og fødsler er forskjellige. Bare vær glad for at du var heldig, og la de andre få "klage" over sine smerter.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #4 Skrevet 1. februar 2011 Gratulerer! Du var nok heldig med din første fødsel! Jeg hadde en super-enkel andrefødsel, og kan skrive under på at fødsler er helt forskjellige i smerte.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #5 Skrevet 1. februar 2011 Gratulerer så mye! Du var nok veldig heldig med fødselen, ikke alle som har kropp til å oppleve en perfekt fødsel. Men alltid hyggelig å høre om fødsler som går bra.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #7 Skrevet 1. februar 2011 Gratulerer til hi! Tenker ho var nydelig. Elsker nyfødte med langt hår! Satt igjen med sammølelse etter begge mine fødsler. Tror det er en del hårsåre kvinner der ute...
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #8 Skrevet 1. februar 2011 Gratulerer! Jeg fødte førstemann på 4 timer og det var en perfekt fødsel. Neste kom på 1 time og da trodde jeg at jeg skulle dø. Så du bør tenke over at fødsler er forskjellige.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #9 Skrevet 1. februar 2011 Gratulerer :-) Heldig du som fikk en så lett fødsel - må jo være drømmefødselen:) Hva skal jenta hete ? Lykke til videre!
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #10 Skrevet 1. februar 2011 Hva er sammølelse? Har født to ganger men har aldri hatt noe sammølelse.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #12 Skrevet 1. februar 2011 Gratulerer så mye med jenta! Må bare svare på spørsmålet ditt da, selvom jeg egentlig ikke har klaget noe særlig over min fødsel. Men min varte i 2 døgn hvorav 10 timer var aktiv fødsel. Pressrier manglet, blodtapet var veldig stort, morkaka satt bom fast osv. Så selvom din fødsel var enkel og grei og ingenting å klage over så er det ikke alle som har det sånn.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #13 Skrevet 1. februar 2011 Gratulerer! Jeg lurer også på hva den lille skal hete!? Jeg syntes det var grusomt å føde, så du har hatt en lett fødsel da!
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #14 Skrevet 1. februar 2011 Til 22:22: Enig, langt hår er nydelig! Nyfødte uten hår er stygt. Kanskje for mora, men ingen andre.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #15 Skrevet 1. februar 2011 Ikke kødd med tråden min. Hun skal hete Leona Tiara Madeleine Hi
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #16 Skrevet 1. februar 2011 Glemte å si at de sydde meg i to timer etterpå med cirka 25 sting. Så det var litt mer enn en hard bæsj gitt!
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #17 Skrevet 1. februar 2011 HeY, 22:32! Ikke kødd her, dette er min tråd! Navnet blir Tara Michelle! HI
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #18 Skrevet 1. februar 2011 Gratulerer med en datter. Jeg kan med hånden på hjertet si at alle fødselr er forskjellig. Selv dine egne. Har en fødsel på 27 timer bak meg, og en på 3 timer... Vet ikke egentlig hva jeg foretrekker jeg. Første var med epidural, andre var for sen til all bedøvelse. det var VONDT!! så jeg vet ikke jeg... (for all del, vondt skal det nok gjøre, men....)
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #19 Skrevet 1. februar 2011 Du virker jo litt rar ut HI..men gratulerer med barnet ditt Jeg har 2 nydelige jenter, begge hadde masse svart hår ved fødsel,synes det er finest jeg da:))
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #20 Skrevet 1. februar 2011 Jeg tror ikke et sekund på at du nettopp har født, har til dags dato ennå til gode å treffe på så ufordragelige nybakte mødre.. Men godt forsøk, den skal du ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå