Gå til innhold

Kan jeg spise leverpostei?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde første time hos legen i går, han nevnte faktisk dette med leverpostei. Jeg hadde aldri hørt om at man skal være forsiktig med leverpostei som gravid, så ble litt overrasket. Men han sa at man godt kan spise litt leverpostei av og til, men ikke i store mengder. Da tenker jeg at et par skiver om dagen går sikkert fint. Men jeg ville ikke spist 6 brødskiver med tykt lag leverpostei hver dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff jeg som trua i meg flere skiver om dagen for å prøve å ungå å ta jerntablettene mine siden jeg får vondt i magen av de...

 

egen sa jeg måtte få i meg mere jern. spiser nesten bare leverpostei og brunost sm pålegg jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg leste ett sted at lever inneholder for mye a-vitamin, så man bør ikke spise det til middag ol. Mens det sto at det var anbefalt å spise leverpostei for å få i seg jern. Jeg kommer til å fortsette å spise leverpostei.. Er rimelig rolig i forhold til mat, holder meg unna spekemat og bløtoster..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde egentlig glemt hva begrunnelsen hans var, men når jeg leste Lillemor sitt innlegg under synes jeg å huske at det var pga. for mye vitaminer av noe slag ja :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...