Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #1 Skrevet 1. februar 2011 Hei, med fare for å virke helt på bær tur spør jeg dere om råd.. Jeg har en følelse, eller en mistanke om at jeg er gravid med nr 2. Men...jeg har mensen nå, og jeg har tatt graviditets test som var negativ..så egentlig har jeg alle bevis på at jeg ikke er gravid. Men mange har spurt meg om jeg venter barn da magen min vokser utover som en gravid mage, mens resten av kroppen forblir lik..dette kan jo bare være at jeg legger på meg ekstra, men jeg har en følelse av at det er noe inni der..rart..magen er stram som om når man er gravid. Ellers har jeg litt ømme bryster (dette kan være pga mensen). Hva skal jeg gjøre? er det helt absurd å gå til lege for å sjekke om det er foster i magen?med ul mener jeg da.. Bør jeg bare ta et hint i og med at testen var negativ og mensen er tilstede? føler meg litt dum, og vet ikke om jeg tørr å spørre legen om det, med fare for at legen tror jeg er helt kokko setter stor pris på innspill! hilsen anonym
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #2 Skrevet 1. februar 2011 Gå til legen, dette kan skyldes andre ting som trenger legetilsyn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå