Gå til innhold

Kona er for feit!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kona er nå godt over 70 kilo! Hun har lagt på seg minst 5 kilo de siste seks månedene. Selv trener jeg 3-4 ganger i uka og prøver å holde meg i god form for henne.

Hun hevder det er naturlig med tanke på svangerskapet og bekkenløsning, og kan hende hun har rett i det. Men det går jo fint an å trene litt ekstra for å "gå ned litt" mens magen øker.

Har prøvd å snakke med henne om dette, men hun blir bare sur og grinete.

Jeg er veldig usikker på hva jeg skal gjøre. Bør jeg bare gå fra henne og finne meg noe bedre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trolleriiii, trolleraaaaa:)

Skrevet

Nei, hun bør gå fra deg og finne seg en bedre. Hahah, godt forsøk på dagens trolleinnlegg!

Skrevet

Hehe, noen som har blitt inspirert av å se på dr. Phil?:P

Skrevet

Ja det burde du! Om hun ikke kan ta vare på seg selv en gang, er det ikke verdt å ha henne ..... !

Skrevet

Er det for mye å forlange at hun tenker litt på hvordan hun ser ut selv om hun er gravid??

Skrevet

Hehe. Forsøk på dagens mest provoserende innlegg HI?

Skrevet

Nei, men utfra kommentarene her begynner jeg å lure litt på om jeg kanskje forlanger litt for mye. Ville bare se hva andre syntes. Blir så "misunnelig" på kameratene mine som har skikkelig FLOTTE damer - selv når de er gravide.

Skrevet

Du skriver som en jente hi.. ingen går på dette tullete innlegget, for opplagt provokasjon.....

Skrevet

Jeg har lagt på meg 15 kg etter jeg traff min mann.

Levd litt for godt sikkert men men

han elsker meg og vil ikke jeg skal slanke meg. Jeg vil ned ti kilo , MEN han nekter.

Han sier: vil heller ha ei smilende kone en ei surpotte som bare tenker kalorier.

VI lever bare en gang

så hva gjør jeg ???

Skrevet

Så fint for dere.

Men for meg er det ikke godt nok. Hvis noen gravide kan være sexy, så kan mi kone også det. Hun klarte det jo fint med den første dattera vår.

Får kanskje gi henne en sjanse hvis hun går ned alt igjen.

Skrevet

håper du kødder nå... hvis ikke er du bare fæl!!!

Skrevet

For hennes del så synes jeg at du godt kan gå fra henne, hun fortjener virkelig noe bedre..

Skrevet

hahaha, dette blir for dumt HI :)

Skrevet

hehe... Jeg skal lære deg noe, HI.. Hvis du først skal gjøre det, så gjør det ordentlig! Da skulle du sagt at hun dro seg mot 100kg eller noe, finn på noe bedre ;) Husk at alle her inne er eller har vært gravide og mange av oss har veid over 70kg i løpet av svangerskapet. Derfor reagerer vi ikke på det tallet.. Jeg tror også du bare kødder, hvis ikke så fortjener du ikke kona di. Da er du bare en drittsekk ;)

Skrevet

Ok,jeg skal bite på å svare deg seriøst.

Jeg er feit og min mann klager også.Han nevner det ofte samtidig som han forteller meg hvor mye jeg bør trene og hvordan.Han kritiserer mine matvalg (som faktisk er sunne) og erter/kritiserer treningen jeg velger.

Alt han oppnår er at jeg kjøper meg en STOR sjokolade,og gjerne 2 om deet er tilbud.

Man blir aldri så sulten som når noen kritiserer vekten og kroppen vår.Spesielt ille blir vi når vi er gravide.

Spør heller om dere skal gå en tur? Eller gå i svømmehallen som er kjempefint for gravide med bekkenløsning. LAg sunn og god middag,sett frem grønnsakstick til kveldskosen.

Ta deg av henne på en sunn måte,men hold kjeften igjen når det gjelder kritikken din.

Den hjelper nemlig ikke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...