Ådæven Skrevet 1. februar 2011 #1 Skrevet 1. februar 2011 Skal få til bursdagen min av mannen nå, lurer på hvor jeg skal kjøpe den...
Gulosten™ Skrevet 1. februar 2011 #2 Skrevet 1. februar 2011 Kjenner de som driver Høyer på Storo og de har, i tillegg til masse salg nå. De har "like"-side på Facebook...
Ådæven Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2011 Ok. Jeg ønker meg en fra den nye kolleksjonen, men den er nok ikke på salg.... Får prøve der da :-), kanskje høyer i bogstadveien også har ....
Gulosten™ Skrevet 1. februar 2011 #4 Skrevet 1. februar 2011 Nei spørs om det er salg på de helt nye, fikk melding på FB om at det var 50 % på salgsvarene, det er nok bare tidligere kolleksjoner.
Berta_78 Skrevet 2. februar 2011 #5 Skrevet 2. februar 2011 Gå på Mulberry-butikken i Akersgaten! Noe salg (ikke på nytt, sef) og ellers godt utvalg :-)
Makkapakka Skrevet 2. februar 2011 #6 Skrevet 2. februar 2011 Jeg kjøpte faktisk Mulberry veske i London i helgen. Bella Hobo i oak(brunt skinn). Veldig fornøyd! (får jo igjen 70 pund som tax refund også). Sånn ser den ut: http://www.mulberry.com/#/storefront/c5614/5607/category/ Var innom Mulberry butikken i Akersgaten i går for å se hva vesken kostet der, og salgt hyllen var ganske tom..... Kun en rosa clutchveske igjen + noen sko. Kan være de har mer der som jeg ikke så da. Hvilken veske skal du ønske deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå