Renate :-) Skrevet 1. februar 2011 #1 Skrevet 1. februar 2011 huff aner ikke.... helt tom ti tom... han har det meste....
Alba44 Skrevet 1. februar 2011 #2 Skrevet 1. februar 2011 Trenger tips jeg også, så dytter tråden og håper du får knakende gode tips.
Knøtte85 Skrevet 2. februar 2011 #3 Skrevet 2. februar 2011 Klokke, klær, kaffemaskin, sko, en dyr jakke, bluray spiller, ny telefon, parfyme, ny datamaskin, tatto, ps3, Wii, xbox, turutstyr, langhelg et eller annet sted, stort Surprise party, armbånd, smykke, verktøy, sykkel, konsert billetter, annen type billetter, gavekort på massasje, annen type gavekort, kamera, fiskestang, Slipsnål, mansjettknapper, noe til bilen.. Osv osv! - hjemmelaget gavekort på tjenester. - romantisk helaften Litt vanskelig da jeg ikke aner hvilken type mann du har! Vi pleier i hvertfall ta oss råd til dyre ting vi ikke kjøper i hverdagen liksom!
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. februar 2011 #4 Skrevet 2. februar 2011 Det beste mannen min har fått var tandemhopp. Attpåtil var det hemmelig, så han visste ikke noe før vi sto der ) Kjempeartig! Men, det er dyrt da, og sesongbetont til en viss grad Utover det fikk du ganske greit med forslag over her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå