Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #1 Skrevet 1. februar 2011 Jeg vil gjerne ned de siste 4 kiloene til idealvekten. Ikke bare kiloene, men også et par cm her og der, så jeg måler både med vekt og målebånd. Jeg har til nå gått ned 14 kg, men så stoppet det opp. Jeg vet jeg får i meg 500-700 kcal mindre enn jeg bruker ca 6 av 7 dager i uken. Den siste dagen får jeg i meg ca det jeg bruker eller litt mer. Jeg spiser sunt, med unntak av en dag i uken hvor jeg spiser litt sjokolade ol. Eksempel på en dag er stor fullkornsskive med leverpostei og agurk til frokost, samme men med skinke til lunsj + 2-3 frukter og f.eks en gulerot som mellommåltid. Middag kan f.eks være et kyllingbryst, en halv kopp kokt ris med litt saus på og masse, masse grønnsaker, og til kvelds to knekkebrød med egg og en skål med bær. I tillegg trener jeg 4-5 dager i uken, ca 45 min hver gang. Veksler på kondisjonstrening og styrketrening. Men vekten og målene står altså bom fast og har gjort det i noen måneder nå. Har forsøk å over en periode på ca 2 uker å spise mer enn det jeg gjør nå, og så mindre, men uten effekt. Hvorfor stoppet vektnedgangen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå