Mamma til tre? Skrevet 1. februar 2011 #1 Skrevet 1. februar 2011 Er 28 uker på vei, er andre gangs men sist kjente jeg ikke kynner i det hele tatt. De siste dagene har jeg fått kjempe vondt på begge sider av magen og i korsryggen. Gjør kjempe vondt i 2-3 minutter, før det slipper litt i 5 minutter så er vi på'n igjen. Det er så vondt at jeg trøbler å forklare noen rundt meg hva som skjer. Det holder på i alt fra 40 minutter til noen timer Kommer gjerne på ettermiddag/ kveld, etter en dag på jobb f.eks. Jeg luer på om dette er sånn kynner skal være..? Eller om det er kynner eller noe jeg bør sjekke opp...
Gjest SweetMommy <3 Skrevet 1. februar 2011 #2 Skrevet 1. februar 2011 ta en telefon til føden og hør med de. Kynner ska ikke vara vonde så da er det noe annet i så fall.
blå og rosa+lillebror Skrevet 1. februar 2011 #3 Skrevet 1. februar 2011 Syns ikke dette høres ut som kynnere nei. Kynnere skal ikke komme regelmessig, sitte i ryggen eller gjøre så vondt. Ta kontakt med føden du
april2011mamma Skrevet 1. februar 2011 #4 Skrevet 1. februar 2011 jeg er sykemeldt på grunn av kraftige og smertefulle kynnere..... går til sjekk jevnlig nå men har kommet til at jeg bare må tåle smerten frem til fødsel:) så kynnere kan absolutt være smertefulle uten at det er farlig, men er de regelmessige så bør du sjekke... og kynnere skal ikke sitte i korsryggen heller så om det er som du beskriver ville jeg ihvertfall ringt å hørt! de vil gjerne sjekke deg når du har smertefulle kynnere, slik jeg hadde... sånn at de kan se om det er premature rier etc... bedre å ringe en gang for mye sa de til meg pluss at du takler nok smerten bedre om du vet at det ikke er noe farlig!! det gjør ihvertfall jeg lykke til...
Mama88 Skrevet 1. februar 2011 #5 Skrevet 1. februar 2011 For meg høres det rett og slett ut som en kombinasjon av sammentrekninger og båndene som holder livmoren som strekker seg... Jeg hadde også smerter når mine bånd strakk seg, men har aldri hatt vonde kynnere! Anbefaler deg å ringe føden slik at du kan få forklart det ordentlig og få ordentlige svar =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå