Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #1 Skrevet 1. februar 2011 Bor i Trondheim og fristen går ut i dag!
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #2 Skrevet 1. februar 2011 Da går du inn på siden til Trondheim kommune. Så tenker jeg du finner ut av det.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #3 Skrevet 1. februar 2011 Da har du det travelt. Her: http://www.trondheim.kommune.no/tjenester?category=los.emneord.barnehageplass&path=los.tema.barn-og-familie,los.tema.barnehage
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #4 Skrevet 1. februar 2011 Takk for svar. Trodde fristen var 1 mars eller 1 april. Har helt panikk her. Men ser heldigvis inne på flere av hjemmesidene til barnehagene at fristen er 1 mars..Heldigvis!
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #5 Skrevet 1. februar 2011 Ja søker du for første gang, så er det 1. mars her i Trondheim.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #6 Skrevet 1. februar 2011 Ååhh..nå ble jeg så lettet! Jeg var sikker på at det var 1 februar, men det var for de ungene som allerede går i barnehage og som skal overflyttes:) Kan senke skuldrene igjen nå
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #7 Skrevet 1. februar 2011 Men det gjør ikke noe om du sender den inn nå snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå