Gå til innhold

Noen her som trener corebar?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde det var mrl i dag, men det er det jo ikke. SKUFFA!!

Kondisen er ikke helt på topp enda, men kommer seg. Er det en kjempe tung time?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mrl er i dag aner jeg ikke, men corebar er en god kondistime med styrke underveis for coremuskulaturen

Skrevet

Ikke "mrl i dag". Men skulle på en MageRumpeLår time i dag, men er corebar istedenfor. Det har jeg aldri vært på.

Skrevet

Huff, er redd jeg kommer til å dette om. Kondisen er ikke som den var før jeg ble gravid. Har litt å ta igjen :)

Skrevet

Det kan hende du gjr,men det er jo derofr vi trener,ikke sant? For å bli i bedre form?

Skrevet

jeg gikk på en sånn time da jeg ikke var i form, jeg måtte gå halvveis i timen. Sinnsykt tempo!! Anbefaler å ha litt kondis før man begir seg inn i en corebartime :)

Skrevet

Hvis du blir vel pest, kan du la bena gå og droppe armene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...