Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #1 Skrevet 1. februar 2011 Trodde det var mrl i dag, men det er det jo ikke. SKUFFA!! Kondisen er ikke helt på topp enda, men kommer seg. Er det en kjempe tung time?
Gjest Skrevet 1. februar 2011 #2 Skrevet 1. februar 2011 Hva mrl er i dag aner jeg ikke, men corebar er en god kondistime med styrke underveis for coremuskulaturen
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #3 Skrevet 1. februar 2011 Ikke "mrl i dag". Men skulle på en MageRumpeLår time i dag, men er corebar istedenfor. Det har jeg aldri vært på.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #5 Skrevet 1. februar 2011 Huff, er redd jeg kommer til å dette om. Kondisen er ikke som den var før jeg ble gravid. Har litt å ta igjen
Gjest Skrevet 1. februar 2011 #6 Skrevet 1. februar 2011 Det kan hende du gjr,men det er jo derofr vi trener,ikke sant? For å bli i bedre form?
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #7 Skrevet 1. februar 2011 jeg gikk på en sånn time da jeg ikke var i form, jeg måtte gå halvveis i timen. Sinnsykt tempo!! Anbefaler å ha litt kondis før man begir seg inn i en corebartime
Gjest Skrevet 1. februar 2011 #8 Skrevet 1. februar 2011 Hvis du blir vel pest, kan du la bena gå og droppe armene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå