Gå til innhold

litt tidlig enda !


FrøkenHøygravid!

Anbefalte innlegg

Er det noen andre av dere som har opplevd eller opplever det samme som jeg gjør nå ? er 36 uker i morgen . slimproppen gikk for 2 uker og 4 dager siden , sjekka åpning i sta hos jordmor og den var ca 1 og en halv til 2 cm åpning, hadde en del sammentrekninger i går som ga seg når jeg dusja en halv time i glo varmt vann .. Bare litt mer betryggende å vite om det er andre som har samme erfaring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du!

Slimproppen gikk aldri hos meg...men fikk høre av jordmor at den kunne faktisk gå mange uker før fødsel og det kunne også dannes ny. Men jeg gikk med åpning fra uke 36 eller 37, 2-3 cm faktisk, men fikk ingen baby før 12 dager på overtid :) Så jeg ble lettere skuffet siden jeg forventa å føde når som helt fra uke 36...det ble ei lang ventetid :) Jeg hadde også enormt mye kynnere, var inne til ctg-registrering på føden i uke 37 og da ville dem ikke sende meg hjem for dem trodde fødselen var i gang siden jeg hadde veldig kraftige og regelmessige kynnere...Men neida, han holdt seg der noen uker til :) Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei takk for svar :) Nei ser det er hos mange slimproppen ikke går hos hehe, jordmor sjekket etter om det hadde dannet seg nye men det hadde det ikke på det tidspinktet og hu regnet ikke med det kom til å gjøre det heller .. skal på UL nå om noen timer så håper de finner ut enda mere da :) Lykke til til deg også =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...