Mamma83 ♥♀08♂10♥ Skrevet 1. februar 2011 #1 Skrevet 1. februar 2011 Det er lenge siden jeg var der sist, og håpet at noen her inne hadde noen tips. Det er jentehelg, så det blir sikkert en del titting i butikker, mat og drikke...
Tante Gustava Skrevet 1. februar 2011 #2 Skrevet 1. februar 2011 Innbiller meg at det var i Krakow jeg var nede i saltgruvene? Virkelig en opplevelse som anbefales
ellen-propellen Skrevet 1. februar 2011 #3 Skrevet 1. februar 2011 Saltgruvene så absolutt.Helt utrolig vakkert:-) Untatt heisturen da,den er bare skummel og grim *grøss* Og Auswitch er vel i nærheten av Krakow? Shopping så er det veldig mye fine håndlagede ting som er vel verdt å titte på. Midt i byen ligger en gammel stall (?),og der inne er ett tonn boder. Fantastisk:-) Blir nesten litt sjalu nå,jeg var i Polen på 90 tallet hehe.Har veldig lyst på en tur igjen ja:)
Mamma83 ♥♀08♂10♥ Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2011 Takk for tips, var der på nittitallet selv, så jeg husker ikke så mye av selve byen. Det jeg derimot husker godt er saltgruvene og auswitch. Tar gjerne imot flere tips.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå