kokelimonke Skrevet 1. februar 2011 #1 Skrevet 1. februar 2011 Vurderer å kjøpe et, koster 800 på baby shop, og det er det definitivt verdt -om det funker?! http://www.babyshop.no/babyshop/main/babyshop/product/10312/stellerom-og-amme/toalettsaker/stellerom-og-amme/toalettsaker/termometer
SeptemberGuttebeibi Skrevet 1. februar 2011 #2 Skrevet 1. februar 2011 Vi har det de selger på apoteket, det er vi veldig fornøyd med:) Tror det kostet rundt 5-600 kr. Bruker det nesten hver dag, vanligvis til å sjekke badevann el mat/melk. Lett å bruke. Anbefales:)
Piipii Skrevet 1. februar 2011 #3 Skrevet 1. februar 2011 Vi har et pannetermometer som vi kjøpte på apoteket og ervedlig fornøyd med det. Mulig det er det samme som SeptemberGuttebeibi har, for vi også måler alt mulig med det. Helt genialt, og det kostet ca 600 kr
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 1. februar 2011 #4 Skrevet 1. februar 2011 Samme her. Kjøpte på vitus apotek til ca 600 kr.
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 1. februar 2011 #5 Skrevet 1. februar 2011 Jeg har et spm om sånne termometere: Hvor på panna måler dere? Kjøpte et i Sverige da vi kjøpte vogna. Er nok infrarødt dette også. Heter topcom tror jeg. Det kan brukes både i øret og måle i panna, men det funker aldri. Viser alltid rundt 36 grader selv om måling i endetarm med "vanlig" termometer viser feber over 38 feks. Så vi har holdt oss til å måle i endetarm. Men nå er lillegutt snart 2 år, så er begrenset hvor mye lenger han sikkert synes det er greit.. Jeg har alltid målt midt på panna, men er det feil sted?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå