Gå til innhold

Amming med silikoninnlegg, noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lagt inn silikon (200 og 250 g) under brystmuskelen. Lurer på om noen har erfaring med amming etter brystoperasjon? Ifølge jordmor kan det bli vanskelig for barnet å få tak, fordi brystene blir mer "spent", og harde. Vil gjerne høre andres erfaringer, gode eller dårlige.

Takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg la inn silikon for 10 år siden og har ammet to barn etter det. Men visste at jeg klarte og amme siden jeg har en gutt som er født før jeg la inn silikonen. Hadde like mye melk som med første mann og ammet de til de var et år. Det eneste er at med en gang melken kommer blir det veldig vondt og brystene kan bli klumpete av melk som fyller seg opp i kanalene. Men det er bare og legge vesle til puppen ofte og få de tømt. Nå til sommeren skal jeg amme mitt 3 barn med silikon i brystene og regner m det ikke blir noe problem. Brystene kan jo bli mere spendt men hvis brysvorten er normal er det ikke noe problem. Jeg har 450g i hver. Lykke til og ikke bekymre deg for mye. Det trur jeg kan skape mere problemer. Klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...