Gå til innhold

Det skjer jo ingenting!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har som dere kanskje har sett i tidligere syteinnlegg blitt spådd en prematur fødsel. (fødte prematurt første gang)

I uke 34 var jeg helt moden og 1 cm åpning, i tillegg til kraftige kynnere som bare blir verre og verre.

De siste 2 ukene nå har jeg så å si ligget i senga hele dagen! Jeg har kraftige smerter i korsryggen, feber på 38 som kommer og går, smerter i magen og kvalme.

Jeg har blitt sjekket av både jordmor, og leger på føden, men de finner ikke noe unormalt.

Var hos jordmor senest i går, og da var jeg glovarm og knallrød i ansiktet, brakk meg bare hun tok på magen min.

Blodtrykket hadde gått litt opp også.

Jeg tisser konstant og det kjennes ut som barnet presser seg ut når jeg trykker for å tisse! skikkelig ekkelt!!

Er det noen som har opplevd noe av det samme?? jeg er 35+1 i dag, og legene har ment at jeg skulle født for en stund siden egentlig. Men sist lege på sykehuset sa plutselig (neida, du kan enda gå til termin) Får så mye forskjellig informasjon at jeg blir gal!! Har i d siste blitt forstoppet oppi det hele. Tror snart jeg ber om medisinsk koma!! (neida)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Feberen har ikke vart i 2 uker da! Den kom for 5-6 dager siden. Har kommet og gått siden.

Skrevet

Huff, så slitsomt å gå slik og vente, og å kjenne på plagene og vondtene! Men du får prøve å tenke at det er bra at babyen har holdt seg så lenge, og prøve å se det positive på hver dag som går. Premien er jo fantastisk, og gjør det hele verdt det -selv om du må betale en høyere pris for mirakelet ditt enn mange andre! Vil bare ønske deg masse lykke til! Kunne ønske jeg kunne si noe som kunne gjøre ventetiden lettere, men har ikke så mye annet å si enn at jeg håper du blir bedre og at ventetiden ikke blir lang! Klem

Skrevet

Stakkar, det høres forferdelig ut! Men babyen har det jo godt inne i magen, det er vel eneste trøsten...!

Skrevet

jo lenger babyen holder seg inne, jo bedre er det for den. For tidlig fødte kan få endel problemer senere, vet du, selv om jeg har FULL forståelse for at du vil ha all dritten ut av kroppen nå. Jeg følte meg nesten dårlig å lese beskrivelsen din. Følte jeg fikk feber...

Synes skikkelig synd på deg!!

varm klem!

Skrevet

Takk alle sammen!:)

Kom akkurat fra sykehuset nå! Jordmor mente jeg skulle få antibiotika pga 3+ på urin igjen, hun tror det er det som stresser livmoren og gir meg mange kynnere. Ble så sendt til overlege som ikke ville gi antibiotika!! Håper virkelig ikke det er noe som har satt seg på nyrene som de ikke har oppdaget. Må bare stole på at de vet hva de gjør!!

Legen tok innvendig sjekk og sa: hodet godt ned,fingertupp åpning,utsletter skjededel og mykt (hva no enn alt det betyr)

Han regna med fødsel de kommende dagene/uken, men hadde tatt feil før som han sa! Men jeg skulle ihvertfall ikke komme meg til termin 10 mars. Stoler ikke på dette heller jeg da men! de har sagt lenge at han skal komme snart så. Er veldig glad for at han har holdt seg inne så lenge, men nå har jeg virkelig mistet motivasjonen. Feberen er tilbake igjen. 2 paracet inntatt og senga venter!!

Ha en fin dag damer!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...