Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #1 Skrevet 1. februar 2011 Er ikke det litt spesielt med folk på 25+ som ikke viser noen interesse av å ville klare seg selv og ha sin egen bolig? Kjenner ei som er 28 år, har fast jobb men likevel bor hun på jenterommet sitt enda! Får middagen servert og klærne vasket.. lurer jo på hvordan hun tenker. Kanskje hun sliter psykisk..? En venninne av meg datet en som var over 30 som aldri hadde bodd alene en periode, han var mer som en 20-åring mentalt sett. Tror dere det er mulig å bli skikkelig voksen når en aldri har bodd alene?
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #2 Skrevet 1. februar 2011 jeg leier kjelleren til foreldrene mine. det er en utleie del. og jeg syns det er ganske tragisk og skammer meg over det. men jeg må først bli ferdig med skolen, da får jeg råd til å kjøpe noe. jeg kunne leid av andre til 4000 kr mer i måneden, men det vil gå ut over datteren min. så jeg holder ut her i skammen
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #3 Skrevet 1. februar 2011 Det er utrolig sært å bo hjemme når man er i jobb og ellers er frisk & rask. Sønnen til tanta til pappa bodde hjemme til han var langt over 40 år. Da ble tanta så lei at hun, i en alder, av nærmere 80 år fikk seg leilighet og flyttet ut :-)
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #4 Skrevet 1. februar 2011 Så lenge du går på skole så er det ikke noe å skamme seg over at du leier av foreldrene dine. Du burde heller være stolt over at du går på skole, tar vare på barnet ditt og gjør det du må for at dere skal ha nok penger, tid og plass i hverdagen. 16:57
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #5 Skrevet 1. februar 2011 Det er nå bedre å leie kjellerleiligheten da, enn å bo på pikerommet i samme etsaje som foreldrene i en alder av 28!
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #6 Skrevet 1. februar 2011 Litt sært kanskje, men ikke noe svært negativt. Er jo ikke naturlig å flytte ut om man ikke skal noe spesielt. Jeg føytta selv ut når jeg var 19 år og feridg på gymnaset, da jeg skulle studere. Men hadde jeg jobba lokalt, eller foreldrene mine bodd i studiebyen min så hadde jeg nok heller bodd hjemme, tror jeg. Muligens valgt en annen by for å studere i, bare for å flytte hjemmen fra. Jeg vet ikke.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #7 Skrevet 1. februar 2011 Trodde det var naturlig å ville ha sitt eget jeg når en er voksen og har fast inntekt.. det er jo et sunnhetstegn å kunne (og ville) klare seg selv.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #8 Skrevet 1. februar 2011 Han jeg har barn med flyttet ut fra gutterommet i en alder av 38 år. er spesielt..
Izabelle Skrevet 1. februar 2011 #9 Skrevet 1. februar 2011 Man trenger ikke slite psykisk selv om noen velger å bo hjemme hos foreldrene. Er uansett ingenting du burde spekulere i! For det er faktisk ingen som har noe med det! Jeg syntes personlig det var veldig greit å flytte hjemmefra selv om det var trangt økonomisk. Men alle er ikke like. Syntes det er utrolig lett å dømme andre dessverre....
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #10 Skrevet 1. februar 2011 Har vi samme venninne? Har også ei venninne på 28 år som bor på pikerommet. Hun betaler ikke for seg hjemme, enda hun har full jobb. Men hun jeg kjenner er bipolar type 1 og sliter jo selvsagt med det. Da er det vel godt å ha støtte rundt seg?
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #11 Skrevet 1. februar 2011 Har også en vennine på 26 som bor hjemme, men hu har vært syk og sparer for harde livet stakkars til egen leilighet!!! IKKE døm alle:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå