forelsketibabyensin Skrevet 1. februar 2011 #1 Skrevet 1. februar 2011 Mini begynner er snart for stor for bilsetet sitt (opp til 13kg),hvilke bilsete bør jeg velge?? Hvem er dere fornøyd med,og hvilke har scoret bra i test?? Tenkt veldig på BeSafe,hvordan er disse??
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 1. februar 2011 #2 Skrevet 1. februar 2011 har ingen erfaring med Besafe men alle som har er jo fornøyd. Men det er desidert det største setet. Vi har Akta Graco Cosmic Comfort S og er kjempe fornøyd!!:-) Anbefaler det virkelig:) Kan brukes begge veier, men vi kommer kun til å bruke det bakovervendt.
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 1. februar 2011 #3 Skrevet 1. februar 2011 I denne vektklassen har jeg hatt Besafe Izi Kombi, Britax Two-Way Elite og Akta Graco Belogic. Anbefaler Belogic framfor Besafe, jeg liker det bedre. Ok, det tar tilnærmet like stor plass som Besafe, men jeg syns ungene sitter bedre i Belogic. Annen viktig ting: Belogic er et rent bakoversete som går helt opp til 25 kg (der Besafe slutter på 18 kg, mener jeg). Hvis man tar sikte på å ha ungene bakovervendt til fylte 4 år blir 18 kg for snaut, i allefall her i huset:) Ellers er Belogic også SVÆRT enkelt å montere riktig, og krever ikke lange belter i bilen. Har også inntrykk av at kombiseter kanskje må kompromisse på noe (sikkerhet?) for å kunne brukes begge veier, og føler meg liksom tryggere i et "rendyrket" bakoversete. Vet ikke om det er et vektig argument, men sånn føler jeg det. Det var nå mine tanker, etter å ha prøvd disse 3 ulike setene over tid med unger i alderen 6 mnd - 3 år:)
bubben Skrevet 1. februar 2011 #4 Skrevet 1. februar 2011 Vi har 2stk besafe, er kanonfornøyd, eldstemann er 3,5 år og har ennå bra plass i stolen, er normal stor, kansje litt lang. Er vanskelig med bilstoler.. Men jeg kan trygt anbefale besafe izi x2 iallefall. Er en grunn til de har vunnet mange tester lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå