Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #1 Skrevet 1. februar 2011 Må si de siste dagers innlegg og krangling om psykisk helse har vært meget underholdende! Men det overrasker meg at folk arbeider for mer åpenhet rundt psykisk helse, men angriper så fort noen prøver å forstå eller ønsker å vite noe. Det er så mange onde ekle og enkle folk her inne, og det er virkelig morsomt å lese. Selvmedlidenheten lenge leve!
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #2 Skrevet 1. februar 2011 jeg syntes også det har vært interessant, men nå er jeg sliten rett og slett, hehe! Sikkert fordi jeg må svare hele tiden Men jeg skjønner at her kan man ikke bare komme å sette spørsmålstegn ved noe.. Uten at det finnes bevis for saken da selvfølglig! Så åpenhet rundt psykisk helse er DIB enda ikke klar for... desverre! hi fra den andre tråden
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #4 Skrevet 1. februar 2011 Må si den debatten har tatt litt av ja.. Hjlepes.. Det var vel ikke akkurat det HI hadde sett for seg da hun skrev innlegget tenker jeg.. :S Har lest hele tråden da, og det er mange snodige svar... Litt spesielt hvordan alle som svarer har eller har hatt angst og depresjon.. Kanskje ikke så rart siden tråden handler om psykisk syke men alikevel.. Og så var det en stakkar som svarte og "bare" hadde en pappa som hadde en psykisk lidelse og hun ble jo slakta for hun hadde vel ikke noe grunnlag for å uttale seg!?!? JAJA sier bare jeg.. hehe..
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #5 Skrevet 1. februar 2011 Helt utrolig! Får et utrolig bra bilde av hvordan psykisk syke er hvertfall... Sannheten skal for all pris ikke fram i lyset! Tenk om man ble avslørt da! Høh
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #6 Skrevet 1. februar 2011 He, he.. Ja, enig med deg, HI... Galskapen lenge leve Langt mellom de vettuge svarne her inne.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #8 Skrevet 1. februar 2011 Altså hun som "bare" hadde en pappa som var psykisk syk. Snakker om å bli kasta på hauet og ræva ut av en debatt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå