Gå til innhold

oisann..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok BMI - "test" og skrev hva jeg veide og hva jeg VIL veie..

Fikk vite hva jeg måtte spise og gjøre før å gå ned, også dette..- "Dette innebærer en høy helserisiko og er ikke anbefalt!" Jaja..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor tok du den testen? link??

Skrevet

Det er vel sikkert fordi du ville ned de kiloene urealistisk fort. Du ville nok ikke fått at det innebar en helserisiko hvis du skriver at du vil ned x-antall kilo på realistisk tid.

Skrevet

Ja, det kan også hende.. Men veier til vanlig 47 og vil ned.. Enda.. uansett det ikke er bra. Dårlig forhold til mat :-p

Skrevet

Høres ikke ut som at det er mat du har et dårlig forhold til, men ditt eget syn på kroppen din. Tror heller du bør jobbe med å forbedre det før du ender opp som alvorlig syk. Det finnes mange steder du kan søke om hjelp.

Skrevet

Tja. Jeg har alltid vært "undervektig".

I 09 veigde jeg 43.. Et år senere var jeg på ca 47, og nå har jeg gått ned til 46.. så hopper fra 46 til 47..

Jeg hater egentlig vekta :-p

Kan hende jeg burde få hjelp. Men..

HI.

Skrevet

Tja, er du 130 cm høy, så skjønner jeg at du vil ned. Ellers skjønner jeg det ikke. SKAFF DEG HJELP, DU ER SYK!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Nei, dessverre.. _Litt_ høyere..

HI.

Skrevet

Ja, der fikk du det svar på hvitt: "Dette innebærer en høy helserisiko og er ikke anbefalt!"

Skrevet

Hvis du er ærlig, må jeg bare si at du har et forskrudd forhold til vekta di.

Du veier jo like mye som et barneskolebarn.

Skrevet

ja, jeg er sikkert altfor tynn, og veier sikkert like mye som et barneskolebarn, men jeg er ikke for tynn når jeg ser på meg selv.. Magen er jo der.

og jeg syns jeg er veier mye..

HI.

Skrevet

HVor høy er du? kan ikke se for meg at du har noe mage om du er over 1.60

Skrevet

Hvor høy er du HI?

jeg er 171, og veier nå akurat 50 kg, og det ser ikke pent ut. jeg er mager. bena mine stikker ut.

Jeg fikk tidligere i høst en cøliaki diagnose, så jeg har gått ned ca 30 kg på litt over et år.

Jeg har slitt endel med spisefortyrrelser tidligere, og nå er det tilbake, selv om jeg ikke vil innrømme det. nesten ikke for meg selv engang.

klem fra meg

Skrevet

Rundt 165-168.. Så ikke så veldig høy.

Huff, Håper du får hjelp og blir bedre da!

Dumt det kom tilbake! Huff, får vondt av å tenke på hvordan du og mange andre med spiseforstyrrelser har det..

Klem!

Skrevet

Jeg er 164 og 47-48 kg. (bmi på 17). Jeg er i hvertfall ikke syk. Spiser meg mett hver dag og tenker ikke så mye på vekta. Tror det har noe med kroppsbygning å gjøre også. Jeg er ikke veldig mager heller - har bittelitt babymage enda, hofter, rumpe og lår. Trives greit. Da jeg var høygravid veide jeg 62 kg, og de rant bare av meg i ukene etter fødselen.

Skrevet

ok. Det er bra :)

Da er det ikke så store sjanser før at jeg heller er syk da.

HI.

Skrevet

Det er i hverfall viktig at du spiser normalt, HI.

Skrevet

Gjør jo det, omtrent.

Spiser ikke frokost og ikke kveldsmat.. (Brekker meg om jeg prøver..)

HI.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...