Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #1 Skrevet 1. februar 2011 Er dette normalt for en andregangsfødende? Jeg har nemlig hørt at det egentlig fester seg veldig sent, gjerne bare noen uker eller dager før fødselen, når man har vært gravid før..? Men her har lillegull altså plassert hodet sitt godt nedi bekkenet, magen og SF-målene har sunket, og UL var klar. Men var visst en liten teoretisk mulighet for at h*n kunne hoppe opp av bekkenet igjen. Med førstemann la hun seg med festet hode i uke 30.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #2 Skrevet 1. februar 2011 Lurer litt på om det kan være festet her også. Er også andregangs i uke 28. Jeg tror ganske sikkert at hun har lagt med hodet ned siden forrige uke hvertfall.(kjenner det på bevegelsene og mer nedpress) Skal på 3D ul i morgen, så spent på om det vil vise seg der. Forrigemann la seg imidlertid sent i hodeleie, og hodet festet seg bare noen få dager før termin.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #3 Skrevet 1. februar 2011 Da er det sikkert normalt Men man slipper vel å tenke på fortidlig fødsel? Jeg gikk jo tross alt 9 uker med førstemann, i samme "stilling". Men man er faktisk "fødeklar" inni seg nå da, nå trenger jo bare babyen noen pusteøvelser og noen ekstra kg, så er den klar! Jeg skal også på 3D-UL på torsdag, men vurderer kanskje å avlyse timen, siden hun på sykehuset sa det var veeeldig vanskelig å få til noen bra bilder, når babyen hadde festet hodet :/ Et lite minus der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå