MiraculixGRAVID Skrevet 1. februar 2011 #1 Skrevet 1. februar 2011 Da går snart ferden videre over på 3 trimester, må snart begynne å handle inn alt som trengs nå! Har jo en del allerede, da. Tenk at vi snart skal å se babyene våres :-)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 1. februar 2011 #2 Skrevet 1. februar 2011 Gratulerer!!! Jeg kommer etter om 5 dager... Synes tiden på 2 tri har gått veldig fort jeg, spesielt fra ordinær UL i uke 19 og frem til nå, og jeg har på følelsen av at det nå kommer til å gå kjempefort fremover Dagene blir lysere, snart er det vinterferie og plutselig før en vet ordet av det er mars over og april og påsken kommer... Luurer på om denne lille knerten i magen min kommer før eller etter påske jeg, spennende!!!! Klem fra
aprilprinsesse2011 Skrevet 1. februar 2011 #3 Skrevet 1. februar 2011 bare et lite spm.... om vi har termin samme dag, altså 29 april, hvordan kan du da være 28+0 idag, når eg er 27+6???
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 1. februar 2011 #4 Skrevet 1. februar 2011 Jeg har termin 30.april og er 27+6 i dag.. merkelige greier..
aprilprinsesse2011 Skrevet 1. februar 2011 #5 Skrevet 1. februar 2011 med meg skifter både BIM og babyverden uke på meg på onsdager, altså i morgen. og "LInda <3 Venter nr 3 :)", dersom eg går inn på babyverden.no og regner ut fra din termin, er du 27+5 idag den terminkalkulatoren stemmer med min termin, fra ul og d er ul-termin man skal gå ut i fra etter å ha vært på ordinær ul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå