Gå til innhold

Gartnerlosjens prompeblomst!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Nei, så stilig! Har ikke engang tenkt på muligheten enda jeg jo vet at det visstnok er potetaktig enkelt å ha - har ikke tenkt på blomstringen i det hele tatt. Kan ikke du værsåværsåsnill å prøve? (Les: jeg har lyst men jeg har ikke plass, tror jeg.) Det er knallkult på bildene! Kanskje hagesenteret - eller allerhelst det store fine hagesideinternettet? De i butikken er jo så fine og rene og gro-frie. Og så ser det ut som de kan komme tilbake så lenge du lar en bli igjen i jorda pr plante, liksom?

Skrevet

Jeg kan prøve! Men da må du minne meg på det igjen i april... da får jeg nye hagen som trenger alt den kan få av sjarmerende blomster :)

Gjest sug lut
Skrevet

Skal prøve å huske det, ja - jeg er virkelig spent på dette. Tenker også at jeg kanskje kunne prøvd i stor krukke, faktisk, sånne som jeg uansett har solsikker i. Blir det faktisk flere meter høyt, altså?

Gjest amandine
Skrevet

Helt på nivå med gubben, dere. Vi skal dyrke jordskokk i ute ved HAVET, ha noen kystgeiter og villsau, se på solnedgangen og kose oss.. Iflg ham iallefall. Det drømmer han om og snakker om daglig. Jada

Skrevet

Hm, høres kos ut det! Kan også annbefale kystsau, ingenting smaker bedre enn stekt lammelår av Kvitsøylam.

Gjest sug lut
Skrevet

Dere får slåss om hvem av dere det blir, men en eller annen skokk-dyrker skal få invitere meg på lammelår og skokk!

Skrevet

Mmm, det er en knall kombinasjon! Men det blir ikke noe slåssing, det ligger ikke i vår natur - Alle skal få!

Skrevet

Jeg kommer jeg og. Kan ta med egendyrkede poteter. Og kirsebærlikør. Jeg trenger en snurr snart.

Skrevet

Ingen mojito til vafflene?...

...dersom jeg ikke genmanipulerer de skokkene så er de nok ikke klare før tidligst utpå sensommeren altså...

Gjest amandine
Skrevet

Føler jeg har mast om han emigrerende gubben i en evighet. Han gir seg jo aldri! Kan ikke dere lure damene finne ut hvordan man flytter Oslo til Stryn?

Da hadde jeg sporenstreks flyttet og skulle tatt med både kystgeit og sau, jordskokk og hjemmelaget brød-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...