Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #1 Skrevet 1. februar 2011 http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.mrs-hardy.blogspot.com%2F&h=96cff Dette er min venninne, jeg synes hun er så flink!!!
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #2 Skrevet 1. februar 2011 Kom meg ikke inn på bloggen men hva syns din vennine om at du reklamerer for bloggen hennes på DiB?
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #3 Skrevet 1. februar 2011 Kom meg heller ikke inn på bloggen. Men vil gjerne se :-)
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #4 Skrevet 1. februar 2011 hmm... kanskje jeg må prøve på en annen måte. Jeg tror hun synes det er greit. Jeg har ikke spurt, men... http://www.mrs-hardy.blogspot.com/ virker den? hi
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #5 Skrevet 1. februar 2011 Kald og lite personlig blogg..liker ikke sånne blogger
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #6 Skrevet 1. februar 2011 Hm.....hvordan er det mulig å være kald, intetsigende og dillete samtidig?
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #7 Skrevet 1. februar 2011 hun er ikke kald som person hvertfall! Jeg er såå imponert over alt denne dama får til! Tenkte kanskje noen ville bli inspirert hi
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #8 Skrevet 1. februar 2011 hun er ikke kald som person hvertfall! Jeg er såå imponert over alt denne dama får til! Tenkte kanskje noen ville bli inspirert hi
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #9 Skrevet 1. februar 2011 Jeg er så lei av sånne blogger. Alt ser likedan ut, men man prøver likevel å fremstå som original. Alt er i duse farger med slitt treverk og diy. Uff så kjedelig! MEN, kred til de som orker å lage sånne blogger, og som orker å ha det sånn hjemme, tenk så mye tid de legger ned på det! Dra på byggeplasser og drasse med seg planker hjem i ulike størrelser som de så kan lute eller lasere eller hva det nå er og spikre sammen og legge krøllete (!) duker på for å få den rette romantisk-chic (eller hva det nå er) stilen....hjelpe meg. For øvrig kan du tipse henne om denne bloggen, selve moderbloggen i den der verdenen glassveranda.blogspot.com....grøss....(og ikke spør hvordan jeg kom over den!)
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #10 Skrevet 1. februar 2011 Jeg er så lei av sånne blogger. Alt ser likedan ut, men man prøver likevel å fremstå som original. Alt er i duse farger med slitt treverk og diy. Uff så kjedelig! MEN, kred til de som orker å lage sånne blogger, og som orker å ha det sånn hjemme, tenk så mye tid de legger ned på det! Dra på byggeplasser og drasse med seg planker hjem i ulike størrelser som de så kan lute eller lasere eller hva det nå er og spikre sammen og legge krøllete (!) duker på for å få den rette romantisk-chic (eller hva det nå er) stilen....hjelpe meg. For øvrig kan du tipse henne om denne bloggen, selve moderbloggen i den der verdenen glassveranda.blogspot.com....grøss....(og ikke spør hvordan jeg kom over den!)
LinnisR83 Skrevet 1. februar 2011 #11 Skrevet 1. februar 2011 Syntes den var fin. Bloggen er jeg ikke så imponert over, men hun er veldig flink til å male og dekorere. Kjempefine bilder og elsker fargene hun bruker. Hun er kjempeflink.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #12 Skrevet 1. februar 2011 Må ikke finne på å prøve å inspirer dib-damene, de har ikke evnen til å se NOE positivt hos andre! Farlig å være positiv og åpen for andre ting! JEG likte bloggen veldig godt! JA, jeg har sett lignende blogger, men det betyr jo ikke at denne er kjedelig! OMG
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #13 Skrevet 1. februar 2011 så koselig å få to fine svar Tør ikke si til bloggeieren at jeg la ut bloggen hennes her, men hun hadde hvertfall satt pris på deres kommentarer!!! Tenkte litt kort ser jeg når jeg la linken ut her ja... hi
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #14 Skrevet 1. februar 2011 Jeg syns stilen hennes er vel minimalistisk for min smak - spessielt kjøkkenet. Men hun malte veldig flotte bilder, og spisestuebordet hennes var kjempetøfft. :-) Likte denne bloggen jeg.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #15 Skrevet 1. februar 2011 Ja, er nok endel der jeg ikke kunne hatt selv. Men jeg syntes bare hun er så kreativ.. Kanskje fordi jeg selv ikke er det, jeg vet ikke! Koselig å høre at dere likte bloggen hennes! Hun er en fantastisk person i virkeligheten også! hi
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #16 Skrevet 1. februar 2011 Jøss - glasshuset var litt av et hus! Egen vinkjeller, lekerom og spa! De må jo være millionærer...
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #18 Skrevet 1. februar 2011 Hihi, ja, da vet du at hun er helt fantastisk!!? hi
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #19 Skrevet 1. februar 2011 Fin blogg. Bildene var veldig fine! Også likte jeg veeeeldig godt fargene hun bruker!
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #20 Skrevet 1. februar 2011 oi, her var det mye inspirerende! liker veldig godt at hun har fått det så personlig! kunne ønske jeg også var så oppfinnsom!
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #21 Skrevet 1. februar 2011 Å, så fint og stilig! Skjønner godt du er stolt over venninna di jeg!
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #22 Skrevet 2. februar 2011 Begynnte å lese, men klarte ikke stoppe før jeg var gjennom hele bloggen. Kjempebra blogg, spør du meg:) Masse gode ideèr, flotte bilder og mange deilige oppskrifter. Ja, hun har fått en ny følger
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #23 Skrevet 2. februar 2011 Ååå, så koselig å høre ;o) Kanskje jeg skal tipse henne om denne tråden likevel? ;o) hi (som smiler fra øre til øre)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå