Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #1 Skrevet 1. februar 2011 Mest bare et tøyseinnlegg altså, men når jeg ser hvor mye penger jeg bruker på mensrelaterte ting og tang... HELT NØDVENDINGE TING! Så syns jeg jammen vi burde fått litt skattefradrag eller noe sånt, for kvinneplager, og jammen litt for brydderiet med å ha svineriet også
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #4 Skrevet 1. februar 2011 burde fått skattefradrag som gravide og. gud så masse penger eg har brukt for å komme meg på alle kontrollene me taxi og har sikkert brukt 200 kr uka på lege/apøteket.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #5 Skrevet 1. februar 2011 Kan du ikke prøve da? Finnes en eller annen paragraf som sier man får fratrekk for dokumenterte utgifter pga medisinsk tilstand over en hviss sum dersom tilstanden varer over 1 år... Du får lete den frem, finne ut hva grensen er og begynne å regne på hvor mye merkostnader du har ifm mensen. Og kommer du over grensen så er det bare å begynne å samle kvitteringen for 2011!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå