Gå til innhold

Kraftig blødning, men liv!! :)


Hilde med lykketrollet Trym :)

Anbefalte innlegg

Jeg fikk kraftige blødninger på søndagen, og var derfor på ultralyd i går. Jeg var heelt sikker på at alt håp var ute da jeg har mistet før, og det var ikke på langt nær så mye blod den gangen. Men til min lykke banket det et lite hjerte der allikevel. Så det kan gå bra!! :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Det samme skjedde meg også. Plutselig kom det frisk blod og jeg fikk helt hetta. Fikk time til UL dagen etter og der fikk vi se at alt stod bra til. Dette er ca 2 uker siden men i gårkveld begynte jeg å blø igjen, denne gangen mye mere og det kom også en klump med levret blod ut. Blør heldigvis ikke noe mere nå, men skal til ordinær kontroll etterpå, så da tenkte jeg å fortelle dette til fastlegen. Jeg er ca 11 ++++ uker på vei nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skummelt når man blør altså.. tror jo med en gang at alt håp er ute da. Det viste seg med meg at jeg antagelig har hatt to stk inne i magen. Dette så de ikke ved den første ultralyden jeg var på, men på den andre som jeg fikk grini meg til å få seinere. (Da jeg fremdeles blør noe). Jeg hadde i tillegg blødninger fra livmoren. Hvis du er bekymret for blødningene du har hatt nå så hadde jeg bedt om en ultralyd til. De var veldig forståelsesfulle når jeg ba om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...