Gå til innhold

Selge brukt barnetøy? Er det

Anbefalte innlegg

Skrevet

verdt bryet?

Kikket såvidt innom finn.no og det virker som om salget går trått!! Har 3 esker jentetøy som er altfor feminint til at lillebror skal arve det! Kan jo ikke lagre det i evig tid...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs vel litt på pris, farger og slitasje.. Kanskje prøve å gi bort??

Jeg tar gjerne i mot jenteklær!

Gjest Mentha og ♥Keiseren♥
Skrevet

Går evt an å sette det opp under Gis bort på finn, mot at mottager betaler porto. Da blir du kvitt klærne. Det koster deg ingenting, men du tjener heller ikke noe på det da. Men hvis hovedsaken er at du ikke vil ha klærne lenger så er jo det mye bedre enn at de f.eks blir kastet om en tre-fire år... :)

Skrevet

Jeg lurer på om jeg skal prøve å legge det ut for salg eller ikke.. jeg formulerte meg litt snodig!

Ser at folk har gjort seg veldig flid med å ta bilde av alle plaggene osv, derfor lurer jeg på om det er verdt bryet. Tenkte å legge ut kasser med tøy i hver størrelse, har brettet fint sammen her og gidder ikke å ta detaljbilder av hvert plagg!

Er f.eks. 300,- for en kasse med 35 plagg for mye til at ikke det blir solgt? Jeg aner ikke...

Gjest Mentha og ♥Keiseren♥
Skrevet

Beklager, ser nå at jeg misforsto :)

Du må nesten bare prøve deg fram - legge deg på rundt samme prisnivå som de som ligger ute (iallefall ikke høyere). Prøv å tenke hva du ville vært villig til å betale hvis du hadde sett din annonse på finn. Og så ville jeg lagt ut bilder av noen av plaggene i alle fall - selv ser jeg ikke på annonser som ikke har bilder.

Skriv også litt om hvilken stand klærne er i - er det mye brukt, flekker, eller ser det nytt ut? Kan prisen diskuteres? Hvem betaler porto? Igjen egen mening - men jeg er mer positiv jo mer informasjon jeg får om det som selges. Det finnes ikke noe mer irriterende (i min bok) enn å bli skuffet over det man kjøper fordi man forventer noe annet.

Det er ting jeg ville ha vært interessert i å vite i alle fall :)

Lykke til! :)

Skrevet

Jeg har solgt masse klær på finn. Små str. er det ikke alltid like lett å få solgt. Opp til str. 68. Men str. 74 er det lettere å få solgt. Har brukt noen timer på det, da jeg tar bilde plagg for plagg.

Nå har finn oppdatert seg og det går fint å skrive teksten under bilde. Da er det lettere f.eks å ta bilde av f.eks 5 plagg per. bilde i samme str. og skrive tekst under. Skriv gjerne i overskriften "gi bud, alt skal bort". Jeg solgte de minste plaggene str. 50-62 for 10 kr plagget og fikk veldig stor respons.

Å legge ut et bilde av kun en kasse med klær og skrive prisen fungerer ikke alltid like bra. Jeg kjøper ikke det, fordi jeg ikke trenger så mye klær i en str. Trenger f.eks bare bodyer. Men 300 kr for 35 plagg er jo veldig billig. Har forstått at bilder selger på finn.

Jeg oppdaterer å legger ut annonsen på nytt igjen når jeg har ryddet i skapet igjen. Koster 25 kr å legge ut en annonse. Har solgt masse i str. 74. Annonsen har liggi ute i ca. 1 1/2 mnd og jeg får ennå hendvendelser.

Lykke til.

Skrevet

Takk for masse bra info her!!!

Jeg får vel ta meg bryet med en fotosession skjønner jeg. Syns tøyet er for pent til å gies bort, men vil ha unna tøyet for å få ryddet opp litt her..

Har 1 eske i 74, 80/86 og 92/98, så kanskje vi kan få solgt det om jeg tar noen bilder!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...