Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #1 Skrevet 1. februar 2011 Synd jeg er ferdig med småbarn, men synes det er et kjempebra tiltak :-) Jeg håper det går igjenom i kommunestyret, og det tror jeg faktisk:-)
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #2 Skrevet 1. februar 2011 Ha ha! Hvilken kommune er det da? Kan ikke være den fattige stakkars SV-styrte kommunen min, de foretrakk å bruke kr. 80.000,- på en tunnel til PADDER, he he.. Huff.. Kanskje flytte til kommunen din jeg da
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #3 Skrevet 1. februar 2011 hehe:-) Min kommune har egentlig god råd, men har mindre å rutte med i år enn tidligere bl.a. pga fraflytting. Men det er en kjempefin kommune å bo i, billige hus/tomter og ingen eiendomsskatt. Det stod en lite fin reportasje om den i A-magasinet før jul, desverre, men vi som bor her vet jo at det ikke er slik. Kommunen heter Åmli og ligger i Aust-Agder:-)
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #4 Skrevet 1. februar 2011 Jeg kjenner jeg hadde blitt veldig provosert om kommunen min hadde sponset bleier ..når man vet at det er for lite mennesker som jobber både i barnehagene.. på skolene / SFO og på sykehjemmene.. vet du meg hva.. for en prioritering!
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #5 Skrevet 1. februar 2011 men slik er det ikke her i kommunen... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå