Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #1 Skrevet 1. februar 2011 Hei, Jah...vet ikke helt hvor jeg skal starte, men jeg ønsker og høre andres meninger i denne saken siden jeg ikke helt klarer og sortere tankene mine selv. Mannen fridde til meg for ca 2 år siden. Vi fant en dato og det skulle være i august 2010. Siden jeg ble gravid med termin i juni , så utsatte vi bryllupet til mai 2011. Altså om bare noen mnd. Etter fødsel, så fikk jeg en depresjon, og jeg hadde en blindtarsmsoperajon oppå det hele, og har vært mye syk. Dette har ført til mye krangling mellom meg og mannen, og vi har bestemt oss for å gå i terapi for å få litt komunikasjonshjelp. Rett før jul , så var jeg så oppgitt pga han var så følelseskald, og ikke klarte og vise meg de følelsene jeg trengte for å vite at han var glad i meg osv.Jeg sa derfor at jeg ikke orket og ha det slik mer, og ønsket at vi gikk hver til vårt. Men vi hadde en lang prat og han sa han skulle bli flinkere på disse tingene. 4 juledag kom han til meg etter en skikkelig krangel og sa at han ikke visste hva han følte for meg lengere og ville gjøre det slutt. Jeg ba han om vi ikke kunne vente til vi hadde vært i terapi, for barnas del og se om vi kunne klare og komme på rett spor igjen. Vi ble enig om og snakke om bryllupet i februar igjen. Ting har nå gått bedre mellom oss, og jeg tok opp bryllupet for en ukes tid siden. Han ville tenke på det i noen dager. Grunnen til at jeg spurte etter ett svar var pga jeg har en kjole som henger i skapet til 20 000,- lokaler, fotograf, blomster osv er bestilt, og om det blir noe så begynner vi å få dårlig tid, men om det ikke blir noe så er det også da mye som må gjøres. Svaret ble at han ikke ville gifte seg. Jeg kjente jeg ble knust. Jeg har lagt så mye følelser og glede i all planleggingen og det er det jeg har sett frem i mot når jeg var deprimert. Jeg syns også det er flaut og avlyse for 2 gang. Føler jeg blir holdt for narr. HVa slags fremtid har vi nå? Flere barn blir ikke aktuelt for min del om han ikke vil gifte seg. Syns det er å påta seg ett enda større ansvar. Han vil være sammen med meg, men ikke gifte seg? Hvorfor vil han det? Hvordan skal jeg kunne klare og leve ett normalt forhold igjen med en mann som jeg vet ikke vil gifte seg med meg? Huff.... er så mye tanker her...hva ville dere gjort? hadde dere klart og fortsatt med en mann som hadde knust den store drømmen din? I går kom han og spurte om vi ikke heller kunne utsette det ett år for å se om ting ble bedre mellom oss...men det blir ikke riktig i mine øyne det heller... skal jeg fortsette planleggingen med en bismak om at det ikke blir noe av igjen? og avlyse det for 3 gang? Hva tror dere de som har lokalene vil si til og utsette det enda en gang etter at vi har gjort det en gang før? de mister jo kanskje gjester...syns det blir litt useriøst og flaut...... ingenting kommer til og bli samme gleden igjen med dette bryllupet her... huff...jeg har også sagt til han at det ikke er sikkert jeg klarer og fortsette etter dette her...jeg tror faktisk han har ødelagt noe inni meg som ikke kan repareres....han har sagt han ikke vet om han har følelser for meg (noe som han nå sier han har) , jeg fant meg i det og nå er det dette her.... jeg føler meg så utrolig lurt og holdt for narr....jeg kommer ikke på ett eneste godt argument for at jeg skal finne meg i dette?og tviholde på en mann som sårer meg så utrolig mye og sier han ikke vet hva han føler for meg osv... hva er deres meninger? Er jeg urimelig? Tusen takk for at dere tok dere tid .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå