Eeniemeenie Skrevet 1. februar 2011 #1 Skrevet 1. februar 2011 Dette dreier seg om min eks. Vi gjorde det slutt for 6 mnd siden, han har flyttet ut ( har funnet seg en leilighet 5 timer unna meg) nå i helgen kom han hit fordi han visstnok hadde satt inn en annonse i lokalavisa etter leilighet der han har fått seg jobb og skulle disponere min leil sånn at han kunne pendle litt helt til han fikk seg leilighet ( Trodde det var snakk om et par dager) nå på Lørdag fant jeg ut at han løy og at han HAR skaffet seg leilighet, ergo kunne han vært et annet sted til han flytter inn der som er nå denne helgen. På Lørdag skulle jeg egentli ikke sove i min egen leilighet og planen var egentlig å sove hos mine foreldre. Sovnet av på sofaen siden datteren vår var urolig.. Da jeg våknet hadde han gått igjennom ALLE mld på min tlf og funnet ut at jeg hadde vært intim med en annen på en fest.. Ikke voksent og ikke planlagt but still.. Ikke hans business spør du meg. Han ble illsint, kastet en keramikkskål som lå på bordet i gulvet slik at den knuste og banket i veggen. Han er mao ganske såret og sint og går rundt og kaller meg en jævla løs hore og at han skal sladre til folk ( bla mine foreldre) hva jeg har gjort. Han krevde alle detaljene fra hva som hadde skjedd. Han KREVDE og ble sint når jeg ikke ville si noe. Han krever jeg skal ta en kjønnsykdomtest og graviditetstest, ellers skal han fortelle folk hva jeg har gjort. Sa til og med han skulle skrive på facebook hva jeg har gjort. Hjelp? Har prøvd å be han dra siden det er min leilighet, men han tror jeg kun er sur pga hva jeg har gjort og at det er min egen feil og han har tydeligvis ingen planer om å dra før til helgen. Han roper og skriker til meg når jeg drar ut av min egen leilghet fordi han må være alene, påstår han ikke har venner han kan stole på og at jeg også nå svikter han. Hele fyren har store problemer! Jeg takler ikke mer.. Kaster jeg han ut nå må han reise hjem til foreldrene sine ( 15 t med bil) og opp igjen søndagen, men jeg vet det strengt tatt ikke er mitt problem. Kanskje ikke lurt å signere med nick, men jeg aner ikke hvordan jeg skal takle det her! Hvordan jeg skal håndtere han.
petite fleur Skrevet 1. februar 2011 #2 Skrevet 1. februar 2011 Hadde noen (eks eller ei) okkupert leiligheten min og nektet å dra derfra, hadde jeg ringt politiet.
112 Skrevet 1. februar 2011 #3 Skrevet 1. februar 2011 hvis du lar han bli, er det det samme som å si at du godtar denne oppførselen...
*Lissi* Skrevet 1. februar 2011 #4 Skrevet 1. februar 2011 Hadde bedt han pelle seg ut, eller så hadde jeg ringt politiet. Virker ikke stabil..
meg & to små vampyrer Skrevet 1. februar 2011 #5 Skrevet 1. februar 2011 Har han nøkkel da? Om ikke så bare venter du til han er ute og slipper ham ikke inn. Kontakt politiet om han nekter å dra eller prøver seg på noe tull. Og så får du noen til å være med deg om du er redd ham. Du kan også blåse i hvordan han oppfører seg. Om han forteller noen hvor "fæl du er" fordi du har vært intim med noen er det jo HAN som driter seg ut. Voksne normale mennesker kringkaster ikke slikt og det er ikke forbudt å ha et sexliv heller akkurat. Hev deg over den siste biten.
lille sprelle Skrevet 1. februar 2011 #6 Skrevet 1. februar 2011 Jeg hadde rømt leiligheten med barnet og deretter ringt politiet. Har selv vært borti eks som ble truende og tok ikke sjansen på annet, selv om situasjonen var annerledes.
Nat27 Skrevet 1. februar 2011 #7 Skrevet 1. februar 2011 Hadde bedd han om å ryke og reise, han har da ingenting i din leilighet å gjøre!! Ikke har han noe med hva du driver med heller, det er jo slutt mellom dere! Hvis du er redd for reaksjonen når du ber han reise, så få noen (venner/familie) til å være der sammen med deg når du sier det. Lager han bråk hadde jeg ringt politiet. Ellers skjønner jeg at det kan være vanskelig, han er jo tross alt faren til barnet ditt. Man strekker seg ofte langt da. Litt for langt, kanskje.. Men stå på- få han ut!
Gjest Balle Klorin Skrevet 1. februar 2011 #8 Skrevet 1. februar 2011 Bor det barn i leiligheten? Jeg hadde kommet meg unna sammen med barna, og deretter ringt politiet og bedt de kaste han ut fra leiligheten. hadde ikke tatt noen sjanser med en truende mann, iallefall ikke med barn i bildet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå