Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #1 Skrevet 1. februar 2011 Hvor lang vei har dere? Syns dere 1 time hver vei er for mye?
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #2 Skrevet 1. februar 2011 Mannen min har 1 time, jeg har 40 minutter. For min del er det greit, fordi jeg jobber korte dager, men mannen min er ikke hjemme før kl 17-18, og det syns jeg er for sent....
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #3 Skrevet 1. februar 2011 Jeg bruker 1 time hver vei ved kø. Kjører jeg utenom køen bruker jeg 40 min. Synes det går helt greit, men litt pyton på dager der det er dårlig vintervær, glatte vegen osv. Men har mulighet til hjemmekontor disse dagene så det går greit igrunnen. Koser meg i bilen med radio, nyter stillheten, freden og roen mens jeg kjører.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå