Gå til innhold

Pendler du eller mannen til jobb?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang vei har dere? Syns dere 1 time hver vei er for mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min har 1 time, jeg har 40 minutter. For min del er det greit, fordi jeg jobber korte dager, men mannen min er ikke hjemme før kl 17-18, og det syns jeg er for sent....

Skrevet

Jeg bruker 1 time hver vei ved kø. Kjører jeg utenom køen bruker jeg 40 min. Synes det går helt greit, men litt pyton på dager der det er dårlig vintervær, glatte vegen osv. Men har mulighet til hjemmekontor disse dagene så det går greit igrunnen. Koser meg i bilen med radio, nyter stillheten, freden og roen mens jeg kjører.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...