Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #1 Skrevet 1. februar 2011 Og takket ja. Men ønsker ikke noe stort bryllup. Noen som har ideer på noe enkelt, ikke så dyrt. Men som vil være en fin opplevelse? Dette hadde jeg aldri aldri trodd Hvordan har dere gjort det??
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #2 Skrevet 1. februar 2011 Kommer ann på om du vil ha kirkebrylup eller synes det er greit med tinghuset. Selv tok vi kirkebrylup, litt uten om det vanlige Vi ordnet så vi fikk holde vielsen i sjømanskirke i Tyskland, reiste nedover med våre aller nermeste og hadde den nydligste opplevelsen noen sinne Det koster jo litt penger å gjøre det slik, men ble veldig intimt og minneverdig.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #3 Skrevet 1. februar 2011 Vet ikke hva jeg ønsker..... men tror tinghuset er ett alternativ ja.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #4 Skrevet 1. februar 2011 Ingen som har giftet seg "enkelt" her...?
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #5 Skrevet 1. februar 2011 Vi giftet oss enkelt: Vielse på Tinghuset, fotografering, liten sammenkomst hjemme, med nærmeste familie pluss forlovere, middag på restaurant på kvelden; også med nærmeste familie pluss forlovere. Måtte bare le litt: Du har blitt fridd til og "takket ja". ;o) Bare litt søt formulering!
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #6 Skrevet 1. februar 2011 he he synes du? Hvor mye kostet det ca.? Funderer på om det ikke er slik jeg også vil gjøre det
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #7 Skrevet 1. februar 2011 Jeg ville dratt til en vakker sydhavsøy og giftet meg (hemmelig)på stranden med kun forlovere :-) Og så hatt et koselig spleiselag av en bryllupsfest :-)
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #8 Skrevet 1. februar 2011 Vi giftet oss i Sjømannskirken i Gøteborg - kun oss 2. :-) Booket en natt i bra rom på bra hotell og koste oss masse...
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #9 Skrevet 1. februar 2011 Huff ja, det er jo det som er drømmen. Men vi har 3 små som jeg ikke vil reise ifra Og vil gifte meg så fort som mulig i tilfelle han ombestemmer seg. HI
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 1. februar 2011 #10 Skrevet 1. februar 2011 ja, om du ikke greier å reise fra barna dine i noen netter for å gifte deg så er jeg enig..gift deg fort som fy, så han ikke ombestemmer seg!!!
meg & to små vampyrer Skrevet 1. februar 2011 #11 Skrevet 1. februar 2011 Vi giftet oss på tinghuset:) Det var veldig ok. Vi er ikke så veldig opptatt av selskapeligheter noen av oss, så vi bare giftet oss, tok litt bilder, portvin og sjokolade på sjokoladeri og middag med forloverne våre ute. Veldig hyggelig. Vår sønn på da 5 mnd var også med.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #12 Skrevet 1. februar 2011 Hey Stinky! Tenkte på det med sydhavsøy i utgangspunktet Men du har så rett så rett. he he HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå