Gå til innhold

Hjelp jeg har blitt fridd til...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og takket ja.

Men ønsker ikke noe stort bryllup.

Noen som har ideer på noe enkelt, ikke så dyrt. Men som vil være en fin opplevelse?

 

Dette hadde jeg aldri aldri trodd :)

Hvordan har dere gjort det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer ann på om du vil ha kirkebrylup eller synes det er greit med tinghuset.

Selv tok vi kirkebrylup, litt uten om det vanlige :) Vi ordnet så vi fikk holde vielsen i sjømanskirke i Tyskland, reiste nedover med våre aller nermeste og hadde den nydligste opplevelsen noen sinne :)

Det koster jo litt penger å gjøre det slik, men ble veldig intimt og minneverdig.

Skrevet

Vet ikke hva jeg ønsker..... men tror tinghuset er ett alternativ ja.

Skrevet

Ingen som har giftet seg "enkelt" her...? :)

Skrevet

Vi giftet oss enkelt: Vielse på Tinghuset, fotografering, liten sammenkomst hjemme, med nærmeste familie pluss forlovere, middag på restaurant på kvelden; også med nærmeste familie pluss forlovere.

 

Måtte bare le litt: Du har blitt fridd til og "takket ja". ;o) Bare litt søt formulering!

Skrevet

he he synes du? :)

 

Hvor mye kostet det ca.? :) Funderer på om det ikke er slik jeg også vil gjøre det :)

Skrevet

Jeg ville dratt til en vakker sydhavsøy og giftet meg (hemmelig)på stranden med kun forlovere :-)

 

Og så hatt et koselig spleiselag av en bryllupsfest :-)

 

Skrevet

Vi giftet oss i Sjømannskirken i Gøteborg - kun oss 2. :-)

Booket en natt i bra rom på bra hotell og koste oss masse...

Skrevet

Huff ja, det er jo det som er drømmen.

Men vi har 3 små som jeg ikke vil reise ifra :) Og vil gifte meg så fort som mulig i tilfelle han ombestemmer seg.

 

HI :)

Skrevet

ja, om du ikke greier å reise fra barna dine i noen netter for å gifte deg så er jeg enig..gift deg fort som fy, så han ikke ombestemmer seg!!!

Skrevet

Vi giftet oss på tinghuset:) Det var veldig ok.

 

Vi er ikke så veldig opptatt av selskapeligheter noen av oss, så vi bare giftet oss, tok litt bilder, portvin og sjokolade på sjokoladeri og middag med forloverne våre ute. Veldig hyggelig. Vår sønn på da 5 mnd var også med.

Skrevet

Hey Stinky!

Tenkte på det med sydhavsøy i utgangspunktet :)

Men du har så rett så rett. he he

 

HI :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...