Gå til innhold

Tilredstiller mannen deres dere seksuelt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gir han oralsex og sørger for at du får orgasme hver gang? Eller er det over når han er ferdig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tilfredstiller meg alltid og jeg ham... Hvis ikke hadde jeg ikke giddet hatt sex med han hvis han var en egoist.

Enn du da HI?

Skrevet

Nei, vi praktiserer ikke oralsex. Begge to synes det er grisete og uhygienisk. Kunne ikke tenke oss det. Men heldigvis er vi da heller ikke avhengig av det for å bli tilfredsstilt.

Skrevet

Han tok mer hensyn før,men synes han har blitt mer og mer egoist. Kanskje helseproblemene hans kommer i veien for min tilfredstillelse.Han sliter litt med ryggen. Føler ikke at det blir helt rettferdig for det om.

Skrevet

Føler ikke jeg mangler noe i det sexuelle forholdet vårt, nei :)

Det er ikke hver gang det blir noe "spesialbehandling" av hverandre, men det er noe vi er enige om at vi ikke trenger hele tiden, heller. Sparer det til dager vi har god tid og lite stress i hverdagen.

...ellers har vi oss bare noen kjappe jevnt og trutt :P

Noe jeg er strålende fornøyd med :)

(har ikke orgasmebehov hver, eneste gang)

Skrevet

Jeg er så treg med å komme at jeg hjelper til selv med fingrene mine. Synes det er helt OK. Når det har gått for mannen, blir han jo nokså søvnig med det samme, og da vet jeg at han ikke ville ha noen glede av å fortsette videre.

Skrevet

Orgasme blir det hver gang, med eller uten oralsex - det varierer etter hva jeg har lyst til. Jeg er ikke enig i at han har ansvaret og skal sørge for at jeg kommer, det har jeg mye ansvaret for selv også ift. til å være med, være kjent med min egen kropp og egne behov og i det hele tatt være en aktiv partner - akkurat som han.

Skrevet

Samme her. Synes det er litt rart at mannfolk skal legge seg til å sove,de burde nå ha like stort ønske som oss å tilfredstille den andre vel.

Skrevet

Jeg hadde blitt så skuffet om mannen hadde kjørt på mens jeg lå der som en dukke, og bare lagt seg til å sove etterpå.

Min mann gir meg alltid orgasme etterpå hvis det en sjelden gang ikke går for meg under samleie.

Æsj.. nei, jeg hadde heller ikke hatt sex med en egoist. Hvor er kjærligheten da?! Om man vender ryggen og sover etter at man har pult på sin kjære?

Skrevet

Lite oralsex her også, av forskjellige grunner. Men han tilfredstiller meg så til de grader likevel! Jeg sitter nesten alltid med en følelse av å være egoistisk etterpå, fordi jeg føler at jeg bare får og får, og nesten ikke gir noenting tilbake. Det er bare det at han virkelig vet hva han gjør, så jeg blir så revet med etter hvert at det blir bare slik heh...håper han i det minste finner det tilfredsstillende da...

Skrevet

At mannen blir søvnig, skyldes en kjemisk reaksjon hos dem like etter utløsningen, og har ingenting med "egoisme" å gjøre, som enkelte damer vil ha det til. Hvis noen er så vanvittig trege med å komme, får de heller hjelpe til selv.

Skrevet

Vi damer trenger mye mer oppmerksomhet enn mennene,for vi er tregere å komme i gang. Likevel er det ofte motsatt,at det er mennene som får meste oppmerksomheten. Blir jo helt feil.

Skrevet

Han fingrer meg til orgasme før penetrasjon, så gjør jeg det selv under sex og når jeg har kommet en gang til så kommer han, har vi dårlig tid får jeg "kun" en orgasme.. hihi :D

Skrevet

Haha, er det dette mannen din har klart å overbevise deg om 10:13?

Joda, men blir trøtte etter sex, men ikke så overveldende at de ikke med litt innsats og godvilje klarer å holde seg våkne litt til for å tilfredsstille sin kjære:)

Jeg har ALDRI vært borti en mann som bare har snudd seg for å sove etter at han er ferdig, tror de fleste menn setter sin ære i å tilfredsstille den de har sex med, uansett hvor lang tid de bruker på å komme:)

En dame som hadde trukket seg unna når hun var ferdig uten å ha tilfredsstilt mannen ville blitt kalt ei hurpe og ei luremus:)

Skrevet

Ja!

Enten med oralsex eller penetrering.

Kommer like lett av begge deler men synes vel det er

best "å bli pult til orgasme". Han er veldig glad i å slikke, heldigvis ;)

men jeg må virkelig jobbe for å få en 2. orgasme så jeg prøver å holde igjen så lenge det går. Er litt mann jeg også kanskje, for jeg føler meg litt ferdig når det først har gått for meg. Og selv om jeg ikke har noe i mot å fortsette så føler jeg uansett at jeg var mer med og spennende å ha sex med før det gikk for meg.

Skrevet

Samme her 10:19!

Jeg er litt mann tror jeg... Blir trøtt og litt uengasjert etter at jeg har kommet. Men det går jo å ta seg sammen!

Og fortetter han med samme intensitet etter min orgasme og knuller meg hardt, er det utrolig godt. Selv om jeg aldri kommer mer enn en gang da.

Skulle sååå ønske jeg kunne komme ved penetrering.

Får kun klitorisorgasme. Godt det altså, og har funnet noen helt FANTASTISKE leker som gjør det enda bedre!! Men hadde vært så utrolig godt å bli "pult til orgasme" som en sa. Mmmm...

Men svar på spørsmålet er altså at JA, han tilfredstiller meg så til de grader at jeg ikke hadde trodd det var mulig før jeg traff han.

Og jeg har hatt min del menn for å si det sånn...

Vi matcher perfekt og liker akkurat de samme tingene.

Han dominerer og jeg blir dominert. Han elsker å binde meg, piske meg, knulle halsen min og ta meg bak. Vi elsker det begge to.

Men vi kan også ha "vanlig" rolig sex, og de er utrolig godt.

Mulig jeg har bittelitt mer lyst enn han, men det går opp og ned.

Elsker den mannen!

Skrevet

Pissprat fra deg, 10:18. Det er så tåpelig at jeg ikke gidder å si noe mer.

Skrevet

Så heldig du er! Skulle ønske mannen min var litt mindre pusekatt og mer rå og tøff i sengen..eller han kan være ganske flink under selve akten, men å tenne meg, det gidd han ikke prøve på en gang.

Skrevet

målet er at begge skal være fornøyde hver gang:-)

det er på ingen måte over når han får sin orgasme! det er en selvfølge for ham - og for meg;-)

Skrevet

hehe, jeg er også litt mann, ferdig etter orgasme:-) Av og til fingrer eller slikker han meg til orgasme før penetrering, jeg får ingenting etterpå. Men det er greit. I det siste har jeg lurt på om han egentlig får orasme/utløsning, for pikken hans er stiv leeenge etterpå, og det er sjelden flekker på lakenet. Renner ikke ut av meg som før heller... Han har alltid holdt på lenge før han har kommet, litt vel lenge etter min mening... Finnes der hjelp for det? Jeg har ikke spurt han om det er et problem for han heller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...