Gå til innhold

Ser/ så dere på dere selv som gravide i tiden mellom uke 4-6?


Opus11

Anbefalte innlegg

Jeg har ett tidligere svangerskap bak meg, men som nå er over fire år siden, og dengang ventet jeg tvillinger. Symptomene var naturligvis sterke fra jeg fikk positiv test og følte meg veldig gravid med engang.

 

Fant nylig ut at jeg venter nr. 3, hvilket er kjempestas, men har jo nesten ingen symptomer og lurer nesten på om jeg kan kalle meg gravid selvom jeg har hatt tydelig positivt på 4 tester. Er konstant litt stinn i magen og varierende ømhet i puppene. Symptomene er sterkest på kvelden. Skal jeg anse meg som gravid og tenke at jeg er i lykkelige omstendigheter? Eller skal jeg være litt reservert disse to ukene framover?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 tester som er positive... synes du kan anse deg selv som gravid og tenke at du er i lykkelige omgivelser :)

Du er slettes ikke alene om og være usikker pga symtoner som kommer og går som de vil, eller ikke er der osv. Mange inlegg her om det samme ink et av mine :)

 

GRATULERER MASSE :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gravid, og jeg er mellom 4 og 6 uker;) Positive tester er positive, og du har jo symptomer, selv om de ikke er så sterke. Gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...