Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #1 Skrevet 1. februar 2011 Er i uke 32 og skal ta opp at jeg har fått kraftig fødselsangst og ønsker ks, er andre grunner til at jeg vil ha ks også. Er så redd for å ikke bli hørt.... noen råd til meg? jeg er ikke så flink til å "snakke" for meg.......
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #2 Skrevet 1. februar 2011 Jeg har dessverre ikke så mange råd, da jeg aldri har vært i din situasjon. Men jeg tok opp det å bli igangsatt med min jordmor, fordi jeg har stor baby i magen og er livredd for å gå over termin så den blir enda større. Gruet meg til å ta det opp, men gjorde det på en rolig og saklig måte, men likevel slik at hun forstod hvor alvorlig dette er for meg. Jeg fikk full støtte av henne og ble henvist videre. Jeg tror du bare må si det som det er, forholde deg rolig, men fortelle akkurat hvor ile det føles dor deg. Skriv gjerne en huskelapp om du er redd for å glemme noe, eller har problemer med å finne ordene. Evt. akn du jo skrive ned tankene dine i et "brev" å gi til henne, be henne lese det fordi du synes det er så vanskelig å prate om det og at du ikke finner de rette ordene når du skal legge det frem muntlig. Lykke til, det kommer helt sikkert til å gå bra!
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #3 Skrevet 1. februar 2011 "hvor ille det føles for deg" skulle det stå Litt trøtt enda, jeg 09.08
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #4 Skrevet 1. februar 2011 Vær åpen med din jordmor. Skriv en liste med hvorfor du ønsker KS, slik at du ikke glemmer argumentene dine. Fortell henne at det er viktig for deg at hun hører på dine argumenter og fortell at du er redd for å bli avfeid. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #5 Skrevet 1. februar 2011 ok, har skrevet en stikkord liste, lest masse om ks, både hvor farlig og komplisert det er og fordelene. har en sønn fra før som kom vaginalt, og ble rett å slett livredd etter det. tror jeg tar med lista og sier eller viser hun den jeg. er sikker 30-40 grunner der.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå