Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #1 Skrevet 1. februar 2011 Kunne sikkert ha lagt dete innlegget på krangle, men der kunne jeg ikke være anonym, så derfor legger jeg det her. Hva sys du om mammabloggere? Jeg er selv en mammablogger. Jeg skriver ikke bare om hverdagen med barn, men jeg skriver noe om det. jeg tror ikke jeg er sånn sinnsykt naiv, jeg legger aldri ut bilder av andres barn, og jeg legger heller ikke ut bilder av barnet mitt naken eller lettkledd. Jeg skriver ikke navnet på barnehagen eller skolen. Jeg er egentlig litt usikker på om denne debaten om naive mammabloggere er nødvendig. Det er jo så mange av oss nå, og selvom nettmobbing er utbredt nå, så er det ikke sikkert at det vil være like utbredt om 10-15 år. Dessuten vil det være noemalt, siden det er så mange mammabloggere, jeg tviler egentlig på at unger vil bli mobbet fordet mamma eller pappa skriver blogg. Hva mener du?
Diddels Skrevet 10. november 2011 #2 Skrevet 10. november 2011 Nei, det tror jeg ikke. Moren min på snart 70 år tror nok det, men i vårt moderne samfunn tror jeg neppe at noen reagerer på at mora til en i klassen skriver blogg Selvsagt vil det nok finnes unntak, men at noen blir mobbet, uthengt og får livet ødelagt av at moren blogger tror jeg neppe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå