Gå til innhold

ååå mista luktesansen helt!!!tips??

Anbefalte innlegg

Skrevet

er ikke særlig tett i nesa heller. har holdt på slik flere dager, den kommer kanskje en gang i løpet av dagen, og så forsvinner den igjen.

jeg har smak, MEN ikke ordentlig smak, siden jeg ei heller har lukt!!

jeg snufser og jeg gjør alt,for at den skal komme, men ser håpløst ut :(

vil gjerne nyte ET måltid med 100%smak nå altså

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble forkjøla nyttårsaften og mistet luktesansen et par dager etter. Prøvde alt av nesesprayer, uten noe virkning på selve luktesansen. Etter tre uker kuttet jeg ut nesesprayen fordi den skal ikke brukes mer en 10 dager sammenhengende. Først nå de siste dagene har jeg begynt å få tilbake luktesansen. Har ingen gode råd, men føler med deg. Ikke noe gøy å ha spist en halv skive med pålegg før sammboeren smaker en bit og merker at pålegget er surt.

Skrevet

først nå?? så lang tid etter??? åh shit...

jeg har vært avhengig av nesespray i flere år ( ja fryktelig), og jeg skal slutte, jeg er 30 uker på vei, så for å overleve, venter jeg med å slutte, til ungen er født.

men jeg har jo minket veldig på bruken da, men jeg er så redd at dette er permanent eller noe :(

jeg gjør hva som helst, for å kunne lukte igjen!!!

huff, så ille når man ikke merker at det er dårli engang... føler med deg der altså.Hehe.

får litt noia, for jeg er redd dette er varig.DET orker jeg ikke altså

Skrevet

Jeg har en nesespray som hete Nasonex, den virker ikke med en gang, men virkningen kommer gradvis etter noen dagers bruk, og du kan bruke den hver dag. Nasonex er på resept, men spør legen din. Ikke bra å ta vanlig nesespray hele tiden.

Skrevet

det er den med grønn kork det? syns navnet minnet om en nesespray jeg hadde før. mot allergi osv.

hjalp aldri noe :(

nei det er ABSOLUTT IKKE bra å ta nesespray hele tiden, men det har blitt en avhengighet,og jeg vet hva jeg må gjøre, men det er vanskelig å kaste meg ut i det, å slutte, etter så lang tid.

men det skal jeg altså, med en gang ungen er ute...

får bare håpe dette er pga forkjølelse (har bronkitt osv), og ikke pga nesa nå har gitt opp....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...