Gå til innhold

Klarer ikke å kose meg med graviditeten :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 5 uker på vei,og jeg går konstant å er livredd for å miste.

Tenker ikke på noe annet og går heletiden å kjenner etter smerter som jeg tror kan være begynnelsen på en sa.

Har skikkelig verk i korsryggen også,så det gjør ikke saken noe bedre.

Bare jeg som er sånn? :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei overhodet ikke bare du ;/ Jeg missta bare i kjemisk forrige gang, og da er man bare såvidt gravid, men alikevel er jeg livredd for at jeg skal misste nå. Jeg går på do og sjekker konstant om jeg kjenner noe som kommer (utflod bare), men hver gang tenker jeg, åhnei, nå skjer det!. men det gjør jo ikke det da, men har hatt blødninger da jeg gikk med dattra mi og i begynnelsen.

Håper bare ikke jeg begynner å blø nå også, det er så stressende å gå sånn hele dagen, så jeg skjønner deg veldig godt! Tror det er normalt å være litt redd for det, men er ikke noe morro når man tenker på det konstant, og driver å kjenner etter hele tiden. Plutselig får du en liten smerte du ikke har hatt før, så får man jo nermest panikk vettu.. Men så er smerten kansje ikke såå sterk alikevel. Stressende er det, gleder meg til jeg er over 14 uker, hvorfor 14 og ikke 12? Jo, fordi jeg vil være ekstra sikker :P sukk..

Skrevet

"Bra" det ikke bare er meg da. Huff,er sikkert verre når man har mista en gang før. Jeg har aldri mistet før, heller ikke hatt noen blødninger,så tenker at nå er det sikkert min tur.

Jeg går også på do hele tiden for å sjekke..blir jo deprimert av dette..

Dagene fram til uke 12 + kommer til å kjeeeempe sakte :(

Håper det går bra med oss begge:)

Hi

Skrevet

Tror dette er ganske vanlig etter å ha erfart å miste...

Selv har jeg ikke vært så redd, mer iritert og sint...hvis jeg må igjen bære ut et barn uten å få det til slutt...

Klarer ikke å kose meg helt heller. Akkurat nå føler jeg meg ikke gravid og tror at noe er galt, men blir bare sint på hele veerden i steden...

Skrevet

Det går nok sikkert kjempebra :) Tror det at her inne så er det mange som trenger å snakke ut om at de har missta, og ikke mange nok som forteller at alt går som normalt osv, fordi de ikke trenger noen å snakke med like mye kansje :) Så det kan oppleves som at det er velig mange SA og MA osv. Det mest sannsynlige er jo at det går bra ;) Men ja det er veldig lett å bli revet med når det er mange tråder om det å misste.

Tror det er litt flere tråder om det nå siden det kansje var veldig mange som ble gravid og har termin i august, det ble jo snakket om at vi har skiftet årsperioden på flest barn i august nå, og da vil jo sikkert raten for flere SA og slikt også vere litt høyere når det er snakk om flere.

Er ikke helt sikker på dette da, men bare en tanke som slo meg nå etter å ha lest litt en periode :)

Vi får krysse fingrene begge to nå da, det går nok bra, men er en stressende periode ;P Vi kommer oss over til 2-tri om ikke så lenge!

Klem

Skrevet

Eller, krysse fingrene for alle oss som er livredde + + ;)

Skrevet

Ja tror jeg å,men jeg selv har ikke mistet.Hadde ingen blødninger i forrige svangerskap heller.. Men plutslig nå er jeg livredd. Kunne tenkt meg å vært sint isteden for redd jeg å:) Men det går sikkert bra for oss alle,

Hi

Skrevet

Ja syns jeg leser om folk som mister eller blør vær dag. Sikkert derfor jeg har blitt så redd :) Jeg føler meg helt gal til tider,tør ikke trene lenger, ligger bare i sofaen og kjenner etter smerter eller venter på blod. Huff:p

Hvor langt er du på vei ☆★Storesmurf&lillesmurf?

Ja får krysse og håpe på det beste for alle:)

Klem.

Skrevet

Jeg er litt usikker, enten 6+2 eller 7+2.. du da?

Skrevet

Jeg har det på akkuat samme måte. Er livredd hele tiden og venter bare på at noe skal skje, leser jo så mye om det. Vanskelig å konse på jobben også. Tenker bare på at jeg håper det går bra. Føler ikke at jeg kan snakke m noen om det heller for redd for at andre synes jeg maser. Helt forferdelig altså.. Menmen, godt at jeg ikke er alene om disse tankene ihvertfall:)

Skrevet

Veit du ka HI... E missta i Jula 2010... e no gravid i gjen etter 1 prøve periode ,og eg glede meg som bare rakkern, og e ikkje redd eller sint....

Har ingen grunn til å tro at dette skal skje i gjen.....:) e bare lykkelig, Faktisk mye mere lykkelig denne gangen enn sist;)

Visst dokker ikkje like å lese de negative innleggene, så gå på skravlesiden, eller på kranglesiden...;) mye mere hyggelig der enn på 1 trimester....

<3 hilsen Kristine

Skrevet

Jeg er bare 5+1,så har en lang tid foran meg:)

HI

Skrevet

Ja,det står jo om det overalt.. Inatt drømte jeg om masse blod og klumper..skikkelig grusomt. MEN vi får krysse fingrene for at det går bra. Gjør det ikke som regel det da ? :)

hi

Skrevet

Så bra at du klarer å glede deg etter å ha mistet :))

Ja får lese på andre sider enn på 1 trimester enn stund nå tror jeg :)

Klem

Skrevet

Eg e 4 uker;) vi får gå i lag vi da;)

Skrevet

Jeg drømmer også om at jeg blør. Hehe:) men er 7 uker nå så får bare vente å se. Håper at kvalmen og alt går bort snart også:) Så får vi krysse fingrene for hverandre:) jeg bare håper at det kommer en baby i september<3

Skrevet

Ja vi får gjøre det ,Sussa+3-1+spirez<3 :)

Hehe, bra det ikke er bare meg som drømmer:P

Ja vi får krysse fingrene og håpe at tiden fremover går fort ;)

Klem hi

Skrevet

forstår at folk er redde,, er redd selv.. men tror det har MYE med hva som blir skrevet her på 1.trimester.. :/

klarer jo ikke å la være å gå inn her heller:P what to do? :)

Skrevet

Ja det er akkurat det. Kommer jo nye innlegg om folk som mister,blød og smerter HVER dag... Blir jo tullete i hode:P Virker som det er mer vanlig at det går galt,enn at det går bra.

Skrevet

Jeg vet, akkurat sånn det ser ut. Så tenker man at det kommer aldri til å gå bra, jeg er jo så uheldig. Sånn tenker jeg ihvertfall. Huffhuff:/ men godt å snakke m andre i lignende situasjon ihvertfall:)

Skrevet

Ja akkurat. Jeg har aldri mistet eller hatt blødninger før så tenker det er min tur nå.

Forslag til hva vi kan gjøre for å få en mer positiv hverdag?:)

Skrevet

Ikke jeg heller så tenker det samme. Vi får vel bare tenke at dersom det er friskt Så går det bra. Går det galt så er det ikke levedyktig. Og ikke lese så mye på nettet:P eller hva sier du?

Skrevet

Bra vi er flere som er medlem i skepsis klubben da.

Vi har prøverør, så kanskje derfor jeg er veldig påntå hev fremdeles og jeg er 12 uker på torsdag. Men når jeg tok graviditetstesten jubletvjeg ikke slik jeg trodde, og har enda ikke gjort det. Ja jeg leker med navn og ser på barneting på nettet, men klarer liksom ikke å rope høy hurra enda.

Har sett den lille i uke 8 og da levde den jo. Men er konstant skeptisk og analyserer alt. Så nå har jeg best time til ul på oslo akutten denne uka.

Får håpe jeg ikke blir helt hysterisk og skal ha ul annhver uke, hehe:0)

Skrevet

Så koslig at du har sett den lille levende :)

Du har kommet ganske langt,så går sikkert helt fint:) *heldigedu*

Jeg har langt igjen,men håper på det beste.

Lykke til på neste ul da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...