Gjest sug lut Skrevet 31. januar 2011 #1 Skrevet 31. januar 2011 -byråkratspråk -tomme tønner som ramler som ville helvete -kald rompe
meg & to små vampyrer Skrevet 1. februar 2011 #2 Skrevet 1. februar 2011 -barn som fremdeles står opp klokka 4 om morgenen, selv om de er godt over året og (i mine øyne) burde vite bedre! men må legge til at jeg elsker: -mannen som er mer morgenfugl enn meg -kaffe kaffe kaffe! -paracet -smeltevær
Isola&Lille+julegave Skrevet 1. februar 2011 #3 Skrevet 1. februar 2011 Hater BF som syns det er for mye å be om at han tar seg fri fra jobb noen timer for å ha time på familievernkontoret. Elsker lille datteren min som ligger å bæsjer i vugga ved siden av meg... Nei, jeg får hente en bleie....
Tokatter_USA Skrevet 1. februar 2011 #4 Skrevet 1. februar 2011 I natt elsker jeg bare, for i morgen er det SNOW DAY! D. v. s. ikke full snow day, da har barna fri hele dagen, men i morgen er skolen utsatt til kl. 10. Det betyr at vi kan sove lenge, og derfor er jeg oppe altfor sent og drikker et glass hvitvin for mye.
meg & to små vampyrer Skrevet 2. februar 2011 #5 Skrevet 2. februar 2011 Etter nok en natt i våkenhelvete så elsker jeg kaffe mer enn noen gang i dag! Og så elsker jeg litt at jeg våkna med whiskystemme, litt vondt, men så morsomt:)
Gjest sug lut Skrevet 2. februar 2011 #6 Skrevet 2. februar 2011 Jøss, du er skikkelig Pollyanna! To gode grunner for å hate men du elsker i vei, det er kult. Og jeg fikk lyst på kaffe. Nå er de andre våkne så da kan jeg vel snike ned og hente. Hater interneffektivisering. Ikke i praksis - eller jo - men ordet. Møkkaord.
blomstre Skrevet 2. februar 2011 #7 Skrevet 2. februar 2011 Hater sykdom, på barn, spesielt på frisørens barn... Min lenge etterlengtede time, som jeg endelig hadde kvinnet meg opp til å bestile (måtte bytte frisør og det er jo skrekken), er nå utsatt en uke. En uke føles som en evighet når håret ikke har sett saks siden september... (lett å ordne 80.talls sveis for tiden da). På den annen side; Rolig kosedag med barnehagejenta er oss vel unt etter vaske-rydde-style-maraton (får en på privatvisning i dag!). Hm, barnemuseet kanskje?
Gjest amandine Skrevet 2. februar 2011 #8 Skrevet 2. februar 2011 Her blir det supervaskedag i dag, ettersom gårsdagen ble så inspirert av symaskinen at alt fornuftig gikk føyken. I dag er lillebror i bhg med ny fleecebukse og genser med kanin på;-) Og nydelig gave til 3åringsjente ligger klar på peisen. Nå skal jeg vaske og bake linser hi hi for det er det beste mammaen min vet og hun kommer på besøk på fredag!
meg & to små vampyrer Skrevet 2. februar 2011 #9 Skrevet 2. februar 2011 Jeg er IKKE Polyanna i det hele tatt faktisk. Jeg er skikkelig negativ, kynisk, dyster og fæl. Men jeg prøver så hardt å kjempe mot min indre negativitet så ikke alle andre skal bli deppa. Jeg lykkes tydeligvis veldig bra! jeg er ikke deppa selv, jeg liker kynisme og sort syn på ting. Og egentlig har jeg mest lyst å slå overpositive mennesker i fjeset med en dø fisk og sånt.
♡ A & E ♡ Skrevet 2. februar 2011 #10 Skrevet 2. februar 2011 - barn som absolutt skal hoste seg gjennom hele vintersesongen.
piano♫ Skrevet 2. februar 2011 #11 Skrevet 2. februar 2011 - omgangen - at gubben er på studier når ungene og jeg får omgangen - komplott
meg & to små vampyrer Skrevet 2. februar 2011 #12 Skrevet 2. februar 2011 Ha ha, piano, jeg ser deg for meg sittende der en tanke furten nå. Mentale bilder er den beste underholdningen! Men god bedring da! Jeg hater forresten: -hals som klør og svir og gir smerter
Gjest Yunie Skrevet 4. februar 2011 #13 Skrevet 4. februar 2011 Jeg hater at tvillingene ikke sover på natta At storesøster hoster hele natta At det er tomt for kaffe At vi skal på helsestasjonen idag Migrene men jeg elsker te. med møøøe sukker
meg & to små vampyrer Skrevet 4. februar 2011 #14 Skrevet 4. februar 2011 Yunie: du bør prøve clippers chai, med soyamelk i. Den er veldig god. Veldig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå