Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #1 Skrevet 31. januar 2011 Han jobber på platform, tjener fra 500000-700000kr i året, kommer an på overtid osv.. Han har barnet 3-4 dager i mnd, jeg har kun inntekt fra nav pga jeg går på skole og har for øyeblikket mammaperm. Fikk brev fra nav idag at han kun skal betale 1300kr mnd!?? Har skjekket på nav sin bidragskalkulator, der står det at han skal betale meg ca 3000kr! Hva i alle dager!?? Forstår ikke hvordan det er blitt så lite??? HJELP meg??
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #2 Skrevet 31. januar 2011 Latterlig lite med mindre han har mange barn.....du må ringe Nav i morgen:)))
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #3 Skrevet 31. januar 2011 Han har kun et barn, synest dette var veldi rart. Misstenker han har oppgitt noen skrulle opplysninger til nav uten at det er blitt skjekket.. Skal kjøre til dem og spør hva dette skal være for noe. Vert hjemme med barnet et år alene nå uten at bf har hjulpet til, men nå skal han komme på bane.. Han satt å løy på møte vi hadde om savær også! Jeg spyr av den mannen, sitter å sier han har sett barnet 1-2 ganger i uka, og i sommer gikk det 7 uker mellom hver gang den ene gangen, flere ganger går det kansje 4-5 uker også! Argh jeg er så sinna!! HI
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #5 Skrevet 1. februar 2011 Det er ikke så mye å dytte på. Du må kontakte NAV for det er lite vi kan gjøre for at far skal betale mer i bidrag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå