Gå til innhold

Nysgjerrig og inspirert her!? Alder, høyde og vekt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste i en tråd her, fikk inntrykket av at det er en del overvektige her inne?

Ble nygsjerrig på hvordan dere andre ser ut jeg..

Hvor gammel er du?

Hva veier du?

Hvor høy er du?

Har du føda, og hvordan er/var kroppen før og etter??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

73 kg, 160cm og 31 år. sånn halvfeite og fornøyd med det.

Skrevet

33 år, 171 cm, 59 kg. Slank men med kvapsete mage

Skrevet

32 år

167 cm

64 kg

født ett barn, kroppen er helt lik bortsett fra 4 kg i pluss.

Skrevet

Ps fødte siste barnet for 2 år siden og gikk rett inn i vanlige klær etterpå. Det har jeg gjort begge ganger :)

Skrevet

153, 65kg, 31 år. Liten og tettmed en del muskler og noe fett ( som jeg jobber med å bli kvitt) Litt løst skinn etter fødsel, men ikke mye, ikke et strekkmerke å se :) Om 7 kg blir jeg fornøyd, men da blir jeg vel på tjeukken igjen :P

Skrevet

170 cm og 77 kg. Skikkelig misfornøyd med mine 9 ekstra kilo:(

Skrevet

36

62

166

Fødte for to år siden. Er litt over 5 kg for tung og håper å gå ned det frem til sommeren :-)

Skrevet

28 år gammel og ikke vært gravid enda.

Veier 70 kg og er 173 høy. Fått noen kg ekstra etter røykeslutt, som jeg håper å bli kvitt. Må ned til 65 igjen hvertfall:) Men slanker meg ikke den forstand...

Skrevet

29 år, 50 kg og 162.

Født to barn, ganske lik som jeg var før barna, ingen strekmerker eller løs hud :)

Skrevet

35

60 (73 nå i uke 38 med no 2. No 1 er 2 år)

170

Skrevet

36 år, 1 barn fra mai 2010.

170 cm og 62-63 kg. Bruker str 36/38. Har tung beinbygning og har en del muskler, så ganske slank. Veier det samme som før graviditet. Gikk opp 15 kg i svangerskapet og ned alt innen en uke. Ingen strekkmerker og magen er flat igjen.

Skrevet

30

veier mellom 53 og 56 kg et sted, ikke vekt og ikke sikker. 54 kanskje?

er 161 cm høy

har fått to barn

Skrevet

35 år, 172 cm høy og 66 kg.

Veide ca 60 før jeg ble gravid. Nå er jeg 18 uker på vei.

Skrevet

Nå er jeg gravid for andre gang, termin om 4 dager, så akkurat nå veier jeg 78 kg!!!

Me før jeg ble gravid denne gangen:

165 cm

59 kg

24 år

La på meg 18 kg første svangerskapet også, men de "rant" av igjen i løpet av de første månedene med amming, så er ikke så veldig bekymret denne gangen heller :)

Skrevet

29 år, 172 cm og ca 76 kg. Er gravid i uke 15 med nr 2, veide 68 kg før første svangerskap :/ Hadde noen kg før jeg ble gravid igjen da.

Jeg er ikke kraftig selv om vekten skulle kanskje tilsi det - men er ganske slank.

Likevel blir det ned til 64 kg som er trivselsvekta mi det etter svangerskapet selvfølgelig!

Skrevet

38 år

170 cm

68 kg

5 barn

Veier 20 kg mer nå etter å ha fått nr 5 for 1,5 år siden.

Jobber med å gå ned 10 kg. Var FOR tynn før.

Har ingen strekkmerker, og er egentlig slank men har ALT på magen.

Skrevet

37 år

167 cm

80 kg

Ønsker å gå ned 5 kg, så er jeg fornøyd:-) Blir aldri tynn, og ønsker heller ikke å hige etter det.

Synes ikke det virker som om det er mange overvektige herinne da??

Skrevet

169 høy

56 kg

21 år

22 uker på vei :)

Skrevet

23 år

161 cm

61 kg

Fødte barn nr.3 for 2mnd siden, og har ikke rukket å trent noe etter fødsel enda.

Skrevet

28år

171 høy

68kg

Har 2 gutter og har lagt på meg 4kg pr barn. Så normal vekta og målet er 60kg!!

Skrevet

31 år

160 cm

60 kg

Født tre barn i løpet av 3 år, sistemann er nå 4 mnd. Veier 7 kg mer nå enn før jeg fikk barn - jobber med saken. Er desverre en av de som ikke går ned når jeg ammer, løsner når jeg er ferdig med det. Tydelig at kroppen trenger litt reserve.

Skrevet

26 år, 165 cm høy og veier 56 kg.

Har født to barn og veide nøyaktig 76 kg den dagen begge ble født. Da jeg ble gravid med nmr to veide jeg bare 50 kg. Så la på meg en del og har gått ned en god del etter begge svangerskap. Er 3 år og 7 dager mellom barna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...