Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #1 Skrevet 31. januar 2011 Et vennepar av oss er blitt gravide. Uplanlagt. Vi fikk vite det idag. Jeg klarer ikke å glede meg på deres vegne, og fikk en skikkelig ekkel følelse i kroppen da jeg hørte det. Klarer ikke å forklare følelsen, men det føltes som om tiden ble satt stille og jeg ikke visste opp ned på noe. Vi har selv prøvd i 2 år å bli gravide, klarte det etter 1 år, men mistet. Dette satte en skikkelig støkk i meg, og jeg er ikke i humør, og klarer ikke å glede meg for dem, selv om jeg virkelig prøver og vil! Flere som har det, eller har opplevd det slik?
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #2 Skrevet 31. januar 2011 Er mange som har opplevd dette. Jeg strevde i 12 år, alle de jeg kjenner ble jo gravide iløpet av denne tiden. Lykke til.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 31. januar 2011 #3 Skrevet 31. januar 2011 det er vondt å se folk får det som man selv ønsker seg mest i hele verden! det er helt naturlig! snakk med mennesker du stoler på eller her inne og ut følelsene. da blir det ihvertfall litt lettere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå