Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #1 Skrevet 31. januar 2011 Han har feber på natten, men når dagen kommer er han i full fres. Nå har han 39 i feber, og natt til i dag hadde han 40 i feber, men den forsvinner så fort han står opp. Han spiser normalt også. Jeg er ganske avhengig av at han drar i bhg i morgen, og lurte på om kanskje jeg kan det? Eller burde jeg finne en annen løsning? Etter å ha saumfart de fleste internettsidene, tyder det på at han får jeksler. Men siden jeg ikke vet, er jeg i tvil om å sende han avgårde i morgen..... WHAT TO DO!
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #2 Skrevet 31. januar 2011 Sjekk om han får tenner, så ringer du bhg i morgen å hører med de.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #3 Skrevet 31. januar 2011 Får ikke lov å se i munnen hans, men han holder fingrene sine i munnen og sikler endel. Ja, jeg får gjøre det , kanskje.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #4 Skrevet 31. januar 2011 Det er nok et virus, muligens influensa. Man får ikke så høy feber av å få tenner. Hold han hjemme til han er frisk. http://www.helsenett.no/index.php?option=com_content&view=article&id=7009:ankomst-av-tenner-og-feber&catid=136&Itemid=89
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #5 Skrevet 31. januar 2011 Men om han har influensa, så burde han jo ligge paddeflat på dagen og? Idag har har dura rundt her som om ingenting hadde skjedd i natt, og i dag er det 3. natten som han får feber....Burde vel ha feber hele døgnet da, eller?
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #6 Skrevet 31. januar 2011 Jeg hadde ringt bhg. En virussykdom er også på dagtid.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #7 Skrevet 31. januar 2011 Dessuten står det i artikkelen at de ikke hadde feber fra 40 og oppover...Men sønnen min har jo 39-40 i feber. Så da kan det jo være tenner?
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #8 Skrevet 31. januar 2011 Sånn er min gutt også. Feberen kan være borte på dagen, men høy på kvelden igjen. Nå er halve barnehagen også syk, så jeg vet at han er syk selv om han er i full vigør på dagtid. Begynner å bli slapp på ettermiddagen og ved leggetid er feberen ganske høy igjen.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #9 Skrevet 31. januar 2011 Feberen komme ofte på kvelden.. Har du gitt ham febernedsettende på kveld/natt? Om ja, så kan det være grunnen til at han ikke har så mye feber på dagen... Dette har skjedd mine mange ganger iallfall.. Men jeg ville nok holdt han hjemme, for i bhg har han et annet aktivitetsnivå enn hjemme uansett hvordan han har vært på dagen i dag..
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #10 Skrevet 31. januar 2011 Okay. Da er det virus kanskje da... Passet jo midt i kaviarstjerna.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #11 Skrevet 31. januar 2011 Nei, har ikke gitt han paracet. Men du har nok rett. Det blir kanskje litt heavy for han om han skal ligge med feber i natt også på bhg i morgen. Man sover jo ikke godt om man har feber. Våkner jo hver time ca....Stakkar gutten min... Jaja. Da blir det ikke keisersnitt på meg i morgen alikevel. Er det ikke typisk? Alt skjer når man er alene......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå