Gå til innhold

Facebookspørsmål!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en venn på facebook som jeg egentlig ikke vil at skal se mine statusoppdateringer og bilder jeg er merket i. Å skjule profilen min helt får jeg til, men det vil jeg ikke, da denne personen nok kommer til å merke dette og bli sur. Likevel skulle jeg ønske at jeg kunne gjøre slik at mine innlegg ikke kom automatisk opp i nyhetsstrømmen til denne "vennen". Altså slik at dersom han klikker innpå profilen min vil han se hva jeg har postet, men han vil ikke få det opp i news feeden sin.

Jeg har lett mye, men finner ikke ut om dette lar seg gjøre. Noen som er gode på facebook og kan svare meg på dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan prøve å fjerne de fra nyhetsstrømmen din selv, så kanskje de ikke dukker opp i deres heller..?

Da trykker du på x oppe i hjørnet på et innlegg de har skrevet inne på hjem-siden din, så får du tre valg - et av dem er å fjerne personen fra nyhetsstrømmen.

Skrevet

Brukerkontro-personverninstillinger-tilpass innstillinger så kommer du til det.. da redigerer du innstillingene der inne,kan skrive navnet på en enkeltperson og flere som du ikke ønsker skal se forskjellig på din profil.

Skrevet

da kommer det bare slik at du ikke kan se noe 23.20 ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...