Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #1 Skrevet 31. januar 2011 spise philadelpia ost på brødskivene mine???? Har mest lyst på salami men det tørr jeg ikke spise... :S
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #3 Skrevet 31. januar 2011 Du kan spise begge deler:) Ligg unna blå-ost, så er det fritt fram:)
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #4 Skrevet 31. januar 2011 Hvorfor skulle du ikke kunne ete filadelfia- ost? Tror ikke listeria- bøkken er i den, for den er helt sikkert pasteurisert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå