Gå til innhold

OMG!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ungen til venninna mi veide 4,4kg!!! Haha, ser for meg den feite ungen da. Og DEN sprengte høna. Hehe, stakkars mannen hennes da, blir en stud til det blir noe der å gården! Huff, syns synd på dem. Men ungen kan vel bli normalvektig senere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha! 4,4kg. er ikke så mye da;)

Skrevet

er ikke det største jeg har hørt om! en jeg kjenner fødte en gutt på 5 kg og det gikk så fint atte. du kan fint sprenge høna selv om ungen er liten for å si det sånn. og så har de vel funnet ut at det osm beskytter mot senere overvekt er først og fremst om barnet ammes og hva slags emosjonell kompetanse du gir det. Det har ikke noe med fødselsvekt å gjøre.

Skrevet

Min gutt veide 4180 han, stor gutt da han ble født men en liten tass nå to år senere:)

Høna ble godt sprengt ja, men heldigvis var legen en kløpper til å sy:)

Skrevet

Du virker ikke særlig opplyst for å si det sånn...

Skrevet

Hallo!! Er det bare unge jenter som legger ut tråder her idag eller? Virker som det er masse ureflekterte og uvitenhet om helt banale ting.

4.4 kg er faktisk ikke helt unormalt. Blir helt oppgitt jeg!

Skrevet

for et idiotisk innlegg! og for en "veninne" du er. Blir stadig overrasket over nivå av lavmål her inne.

Skrevet

5 kg!!! :o Herregud! Hvorfor ble det ikke keisersnitt da?

Joa, sprengt høne blir det vel læll, men er vel forskjell på kiwi og melon for og si det sånn:p

Skrevet

Synes mer synd på "venninna" de jeg som er har en sånn dum og "blond" fjortiss-venninne som deg.

Hvor gammel er du egentlig? 16?

Skrevet

hæ? Jeg håper da noen syns synd på meg om jeg får så diger unge!

hi

Skrevet

Er du helt dust?

Min veide 4,4 kg, ikke fet i det hele tatt, ikke sprengt høne, tok ca 5 uker før det ble noe på mannen, og han har aldri vært overvektig!

Dette er seriøst det mest dustete innlegget jeg har sett på lenge...

Skrevet

Syns mer synd på ungene dine som får en så blåst mamma...

Skrevet

Jeg har født 2 barn, det største barnet var hele 4,8 kg ved fødselen og mitt sexliv er høyst fungerende..så det så.

Skrevet

skjønner ikke at dere gidder å sitte her inne og hisse dere opp over et innlegg som åpenbart er skrevet for at folk skal få seg en latter.

Skrevet

Åja, jeg skrev feil. mente selvsagt 14,4 kg :P hehe, ser nå at det så dut ut med hi. 4,4 er jo helt normalt.

hi

Skrevet

Ååååå bare gi deg, du er ikke noe morsom.

Skrevet

Du virker helt dust HI. Glad du ikke er venninna mi for å si det sånn. Du virker ikke til å være den skarpeste kniven i skuffen nei....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...