Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #1 Skrevet 31. januar 2011 Uke 1 (tirsdag=veiedag,en bra dag å starte på, i morgen) Langsiktig mål: -15 kg Kortsiktig mål (10 uker): -7 kg Mål for uke 1: -1 kg. For anledningen FRU (sånn at jeg kan kjennes igjen)
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #2 Skrevet 31. januar 2011 Jeg kan kalle meg Miss jeg da. Skal måle meg i morgen så kan skrive da. Lansiktig mål er 15 kg. Gir meg selv til sommeren. I dag har jeg trent styrke og kondisjon på studio og gått frem og tilbake (en time totalt) -miss-
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #3 Skrevet 31. januar 2011 altså en time på studio og en time gåtur
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #4 Skrevet 31. januar 2011 Jeg er med!! Kaller meg AS... Mine mål er -6 kilo på 12 uker. Veiing og måling på tirsdag??
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #5 Skrevet 1. februar 2011 Jeg er Løven jeg da, bare for å ha et navn som jeg husker =) Jeg har egentlig gått ned 12kg i vår (ja sist vår) men gått opp en del i høst/vinter, og vil ned igjen og lenger ned. Jeg er idag 3 kg fra der jeg var etter den kuren. Eller 11,1 kg fra målet. Da veier jeg 80kg, og får ta en vurdering om jeg kan klare mer. Jeg er så tung at jeg tror 70-75 kg hadde vært min idealvekt.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #6 Skrevet 2. februar 2011 Jeg har enda ikke fått målt meg. Lover at jeg skal gjøre det i dag. Har trent en time på studio og gått fram og tilbake, det tar en time totalt. Vekta viste 77-78 hjemme og 80 på studioet. Har alltid sett på den hjemme, så holder meg til den. Endelig i gang. -miss-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå