3 nøtter til Askepott Skrevet 31. januar 2011 #2 Skrevet 31. januar 2011 Tviler på det går ann å laste ned så masse norske undertekster til filmer og serier, er sikkert noen. men jeg bruker bare svenske jeg, eller engelske hvis det ikke finnes svenske heller.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #3 Skrevet 31. januar 2011 Ja, merket dette. Da må det bli engelske, hvor laster man ned de da? Prøvde på en side i stad, men fikk ikke åpnet den
3 nøtter til Askepott Skrevet 31. januar 2011 #4 Skrevet 31. januar 2011 Google bare HELE tittelen (uploader og alt) + subtitles bak. Vil du ha de på svensk går jeg på undertexter.se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå