Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #1 Skrevet 31. januar 2011 Jeg kan egentlig ikke tro at jeg spør om dette på dib, men det gjør jeg da altså! ;-) Jeg er medlem i en forening som snart skal ha årsmøte. Det er forventet at jeg skal delta på dette, men i år orker jeg ikke. Fet har vært litt interne problem, som ikke har hatt noe med meg å gjøre, men jeg er redd de vil ta mye av fokuset på årsmøtet, og jeg orker faktisk ikke å måtte forholde meg til det. Som sagt, ikke noe som har noe med meg å gjøre, men jeg er bare veldig, veldig lei av å høre om det, og å forholde meg til det. Men, for at jeg skal slippe unna dette årsmøte må jeg ha en grunn, og den må være god. At jeg ikke får barnevakt er ingen god nok grunn, og de fleste ting "bør" avlyses får å kunne være med. Jeg vil egentlig ikke lyve til noen, og jeg vil på ingen måte fortelle at jeg faktisk ikke vil være der. Jeg har tenkt mye og lenge på hvordan jeg skal løse dette, men kommer ikke på noen grunn som er god nok. Er faktisk litt flau over å spørre, men er det noen som har noen gode ideer til hva jeg kan gjøre?
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #2 Skrevet 31. januar 2011 Du er syk - ferdig med det! Ellers er det bare å pine seg igjennom møte, og heller si at visse saker trenger man ikke høre om.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #3 Skrevet 31. januar 2011 Si at du har svineinfluensa, eller bare influensa/omgangssyke
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #4 Skrevet 31. januar 2011 Det er ingen som kan forvente at noen stiller opp på årsmøte så lenge det gjelder en forening man er frivillig medlem i. I stedet for å lyve , ville jeg ha sagt som det er at pga de indre stridighetene i foreningen ønsker du ikke å møte. Da gir du deltakerne mulighet til å reflektere over situasjonen, og evnt gjøre noe med den. Eller så må du være steil på at uten barnevakt kan du ikke stille. Basta bom!
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #5 Skrevet 31. januar 2011 Gå ut i kulda og slikk på ei jernstang, gjerne flaggstanga. Så ringer du når det er blitt plussgrader igjen og forklarer hvorfor du ikke dukket opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå