Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #1 Skrevet 31. januar 2011 Hvordan er effekten med forhold til uten? Har begynt på dette, og jeg er usikker på hvor godt det virker? Har gått lenge å vært slapp og svimmel- så gikk til legen for trodde at det var stille lumgebet, siden jeg har følt meg tett og forkjølet. Ette jeg har begynt på ventoline har jeg følt meg bra, så enten er jeg kvitt forkjølesen jeg føler jeg har hatt eller så var jo ventoline himmelen :-p
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #2 Skrevet 31. januar 2011 Både jeg, datteren og mannen bruker dette. Vi har alle god effekt når vi er tette. Mannen bruker det helst ved lungebet. eller bronkitt eller luftveissykdommer. Han er veldig godt hjulpet av det.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #3 Skrevet 31. januar 2011 jeg og sønnen min bruker det pga astma, jeg 0,2 og han 0,1. Synes vi begge har fått god effekt av dette, jeg må noen ganger når jeg er skikkelig tett ta flere doser med 3 min mellom rom for å få full effekt, men da er jeg veeeeeldig tett... jeg har seritide i tillegg som skal tas morgen og kveld, men kan ikke bruke den nå som jeg er gravid, bruker ventoline minst mulig nå også. men legen har sagt til meg at det er bedre å ta en dose enn at jeg skal gå å ha vondt for å puste, for det er hvertfall ikke bra for babyen =)
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #4 Skrevet 31. januar 2011 Ja for meg har Ventoline veldig god effekt. Er mye lettere å puste og jeg kan klare mer enn hvis jeg ikke bruker det. Bruker i tillegg Pulmicort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå