Gå til innhold

Hvordan skal utfloden være før mensen?


Mamsen til AT:) *prøver igjen*

Anbefalte innlegg

hvis man kan si det på den måten;)

 

jeg har IKM i dag eller i morgen..og har i dag fått litt hvit utflod... altså ikke noe mensen enda,så håper skikkelig nå altså ;)

pleier å spotte noen få dager før mensen,men har ikke gjort det denne gangen,men altså denne utfloden isteden...

 

kan det være et tegn tro? positivt altså.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har sjekket der,men syns det er fryktelig innviklet ;) hehe...

 

så derfor spør jeg her,så kanskje noen kan forklare litt lettere;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt forklart Gullis:) ;)

tørr jeg håpe på det da...hehe

 

skikkelig lyst til å ta en test i morgen...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvit utflod er vell ett graviditetstegn det. men kan vell slå begge veier, som alt annet. men om du ikke pleier å ha slik utflod kan d jo være positivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i samme situasjon som deg :)

Mensen var ventet i går/er i dag, men har enda ikke dukket opp.

Fikk også hvit utflod i går, og pleier ikke å ha utflod i det hele tatt.

Men jeg tørr nesten ikke å håpe på noe enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg slo det ikke så veldig positivt ut ihvertfall...tok test på morningen i dag,og den var blenda hvit.... ah! blir så frustrert!!! men fortsatt ingen TR... søren asså!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har IKM neste søndag, lørdag som var fikk jeg en del hvit utflod som enda ikke har stoppet. I går hadde jeg litt rosa på papiret ene gangen jeg var på do, men det var det. Nå er det bare melkehvitt igjen... Hmm.. Har aldri merket at jeg har hatt sånn hvit utflod før..

 

Lykke til jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg var gravid, fikk jeg ikke positiv test før 4 + 4, så er enda håp. :-)

Er det sånn som meg at du føler deg fuktig og våt nedentil hele tiden? Det gjør jeg etter jeg fikk denne melkehvite utfloden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det føles akkurat sånn Dompap87...! har du ikm disse dager?

 

husker ikke hvordan det var sist. da fikk jeg positiv test i begynnelsen av mars(09),men hadde ikke hatt mensen siden november(08). husker ikke hva grunnen var til at jeg tok en test da...hadde jo ikke noe mensen å følge med på hvis du skjønner..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det, vet egentlig ikke sikkert når jeg hadde eggløsning sist, for har bare hatt en mensen etter at jeg mistet før jul. Men fra jeg sluttet å blø tok det 14 dager til jeg hadde EL, og så 14 dager til mensen. Denne perioden har jeg ikke testet etter EL, men dersom den var 14 dager etter første dag i sist mens, så har jeg IKM lørdag eller søndag som kommer.. :-)

Vent til torsdag du så tar du en ny test. Gi en lyd her da hvordan det går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg regner jo egentlig med nå at håpet er ute....men samtidig litt i tvil ;) hehe...hatt litt stikkinger nederst i magen disse dagene og,og litt vondt når jeg reiser meg opp og når jeg nyser/hoster... hm..

 

ja jeg får se an noen dager igjen..

du får si ifra du og da,om hva som skjer med deg og :) masse lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

mensen har fortsatt ikke kommet,så er på dag 33 nå mener jeg.. har fortsatt litt utflod.. jeg har ikke tatt flere tester. har lyst,men blir sikkert negativ igjen. kjipt altså..! jeg venter til uka og ser,får jeg ikke mensen innen neste uke er over så tar jeg en test igjen. hvis jeg holder så lenge ;) men har jo ingen tegn da,ingen murringer eller noe...hm..

 

og hvordan er det med deg? du har vel IKM i morgen..du kan jo ta en test nå du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, hadde jeg vert deg hadde jeg tatt en test :-) Kjøp billig på nettet.

Jeg har IKM i morgen ja, men har bestemt meg for å vente til mandag med å teste. :-/

Kroppen føles veldig rar, men om det er PMS eller noe annet tør jeg ikke å håpe på :P Mensen kommer vell krypende i morgen..:(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 5 graviditeter bak meg, og alle gangene har det vært heeelt tørt nedi der dagene før ikm. Ellers er jo hvit litt tykk utflod et godt tegn. Masse lykke til. Ps er vanlig å føle at mensen kommer, symptomene er sååå like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...